اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا (س) شاهین شهر خبر داد

برگزاری گردهمایی جهت تقویت بصیرت افزایی برای خلق حماسه سیاسی

مسئول حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا (س) شاهین شهر از برگزاری گردهمایی جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی و تقویت بصیرت افزایی برای حضور گسترده در حماسه سیاسی پیش رو خبر داد.

برگزاری گردهمایی جهت تقویت بصیرت افزایی برای خلق حماسه سیاسی

زهرا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: این گردهمایی جهت شناسایی آسیب‌های اجتماعی و تقویت بصیرت افزایی برای حضور گسترده در حماسه سیاسی پیش رو با حضور 80 نفر از هیئت‌های اجرایی در تالار شیخ بهائی برگزار شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و پدیدار شدن ظواهر بی‌حجابی افزود: ما برای این فصل هرساله برنامه‌های ویژه و گسترده‌ای در دستور کار داریم.

مسئول بسیج خواهران شاهین شهر با مقطعی بررسی کردن مشکلات و پدیده بی‌حجابی ادامه داد: این دسته مشکلات نباید به صورت مقطعی به آنها نگاه شود زیرا در ریشه‌ هستند.

وی با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و واحد بسیج خواهران این شهرستان گفت: بیشتر تمرکز ما در بحث عفاف و حجاب روی فعالیت‌های محله محور است.

وی گفت: فاصله از فرهنگ اصیل ایرانی و دامن زدن به فرهنگ‌های پوچ غربی یکی دیگر از ریشه‌ها و علل این معضل اجتماعی است.

مسئول بسیج خواهران شاهین شهر با بیان اینکه نزدیک به 65 درصد مردم شاهین شهر از ماهواره استفاده می‌‌کند، تصریح کرد: رسانه‌ها از طریق همین ماهواره‌ها بر روی الگوی رفتار و زندگی مردم تاثیر گذاشته‌اند.

وی با ناکافی دانستن تلاش روحانیان برای این حل این معضل اجتماعی افزود: ما تلاش کرده‌ایم که ریاست این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را به دست روحانیون از طریق کانال‌های شرعی بسپاریم تا روند این مسیر به خوبی پیشرفت کند.

انتهای پیام/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول