اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز:

البرز آماده پذیرایی از زائران امام (ره) است

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران حرم مطهر (ره) که از محورهای مواصلاتی این استان تردد می‌کنند، فراهم شده است.

البرز آماده پذیرایی از زائران امام (ره) است

محمدجواد عطرچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز در همجواری حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرای تهران قرار داشته و از آزادراه تهران – کرج آغاز می‌شود، هر ساله تعداد زیادی از مردم عزادار در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد برای رسیدن به حرم مطهر از محورهای مواصلاتی استان البرز استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه راه ارتباطی استان‌های شمال و شمال غربی و غرب کشور با تهران و حرم مطهر (ره) از استان البرز می‌گذرد و به همین دلیل سالانه در ایام برگزاری مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد شاهد حضور هزاران نفر از عاشقان ولایت در این استان هستیم.

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز افزود: به همین منظور باید شرایط سفر ایمن برای زائران حرم مطهر امام (ره) در زمان تردد در محورهای جاده‌ای استان البرز فراهم شود و ماموران دستگاه‌های مختلف برای تحقق این مهم تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

اجرای طرح تشدید نظارت بر عملکرد رانندگان در استان البرز

عطرچیان افزود: به عنوان نمونه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با استفاده از ابزار و توانمندی‌هایی که در اختیار دارد طرح تشدید نظارت بر عملکرد رانندگان در روزهای منتهی به برگزاری مراسم 14 خرداد و چند روز پس از آن را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، از روز یازدهم خرداد که کاروان‌های عزاداری و زیارتی وارد استان البرز می‌شود تا زمان خروج آنها و بازگشت به استان‌های مبدا نظارت بر عملکرد رانندگان در جاده‌های برون شهری استان به ویژه کرج – تهران تشدید خواهد شد.

عطرچیان تاکید کرد: با همکاری پلیس راه و همچنین دستگاه‌های مسئول در این مدت با تشدید نظارت‌ها، با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راهور با جدیت بیشتری برخورد می‌شود.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر با نصب دوربین‌های کنترل ترافیکی جدید در طول این محورها، در این مدت نظارت نامحسوس عملکرد رانندگان بیش از گذشته کنترل می‌شود.

انتهای پیام/2302/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول