اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

با توجه به حساسیت اوضاع باید انتخابات را جدی بگیریم

فرماندار میاندوآب گفت: با توجه به حساسیت اوضاع باید انتخابات را جدی بگیریم.

با توجه به حساسیت اوضاع باید انتخابات را جدی بگیریم

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: ثبت‌نام، تشکیل هیئت‌های اجرایی، ارسال پرونده‌های نامزدها برای تأیید صلاحیت، تعیین حوزه‌های اخذ رای، ابلاغ صلاحیت‌ها به کاندیداها، فراهم کردن امکانات شعب اخذ رأی، بسیج امکانات ادارات، ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی به مردم و تعیین اعضای شعب از وظایف اصلی فرمانداری در انتخابات بوده که تاکنون تمام آنها به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: کنترل کمی و کیفی فعالیت‌های کاندیداها در عرصه انتخابات اعم از شهر و روستا، فراهم کردن شرایط عادلانه برای ستادهای ریاست جمهوری، خبرگان، شورای شهر روستا، حفظ نظم و امنیت انتخابات نیز از دیگر وظایف فرمانداری است که امید است با توکل بر خدا و کمک مردم بتوانیم این آزمون مهم را نیز سپری کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت اوضاع سیاسی جهان، تعاملات جهانی و درایت مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، ایجاب می‌کند که ما بحث انتخابات را جدی بگیریم و مطمئن هستیم که مردم در راستای حفظ و اعتلای نظام و ارتقای جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی و به تبعیت از فرامین رهبری به صورت گسترده و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد شرکت خواهند کرد.

وی گفت: این مشارکت ارتقای قدرت رایزنی ایران در عرصه بین‌المللی و وحدت و انسجام ملی را در پی خواهد داشت و در نهایت سبب شادابی، نشاط و امید اجتماعی خواهد بود و زمینه یأس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان این نظام و انقلاب را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/61006/ک10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول