اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

ایجاد شور انتخاباتی در دستور کار رسانه‌ها باشد

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: ایجاد شور انتخاباتی در میان اقشار مختلف جامعه باید در دستور کار رسانه‌ها باشد.

ایجاد شور انتخاباتی در دستور کار رسانه‌ها باشد

سرهنگ‌ قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با رعایت اخلاق انتخاباتی از سخنرانی‌های تند و تنش‌زا علیه همدیگر خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات به نفع فرد، افراد و نظام نیست.

وی افزود: حفظ رعایت آبروی دیگران، رعایت عدالت و انصاف، داشتن گوش شنوا، پرهیز از خشم و غضب، رعایت ادب و احترام، داشتن روحیه تعامل و همکاری و پرهیز از قضاوت عجولانه را از شاخصه‌های مطلوب اخلاق انتخاباتی عنوان کرد و افزود: حفظ و حراست از ارزش‌ها و حمایت از مقام معظم رهبری وظیفه همه افراد بوده و ما نباید با ایجاد فضای تخریب و تضعیف همدیگر کورکورانه تابع خواسته‌های دشمنان شویم.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران تصریح کرد: امروز که فریاد الله‌‌اکبر مسلمانان خاورمیانه را در نوردیده و قلب آمریکا و اروپا را مورد هدف قرار داده‌ است باید مواظب بود که دنیاطلبان مانند فتنه 88 فرصت زدن تونل و عبور از موانع را پیدا نکنند.

وی تأکید کرد: با توکل به خدا، پشتیبانی مردم، تدابیر و بیانات مقام معظم رهبری امسال شاهد یکی از پرشورترین، جذاب‌ترین، بانشاط‌‌ترین و دشمن‌شکن‌ترین انتخابات چند دوره اخیر خواهیم بود.

بیعت‌اصل با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی به افکار عمومی جامعه گفت: از اهالی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های گچساران انتظار می‌رود که با رعایت قانون به گونه‌ای عمل کنند که دوستداران نظام خشنود و دشمنان رنجور و ناامید شوند.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت مهم‌ترین وظیفه‌ رسانه‌ها در این برهه از زمان است، گفت: ایجاد شور انتخاباتی در میان اقشار مختلف جامعه باید در دستور کار رسانه‌ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و مخدوش کردن انتخابات یادآور شد: دشمنان فریب خورده و زخمی خارجی و داخلی در نیزارها در حال مداوا کردن و آلوده کردن محیط اطراف خود هستند.

بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد با تمام توان، بصیرت و رعایت بی‌طرفی اقدامات لازم را در مقابل هنجارشکنان و مجرمان انجام دهد.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول