اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

امیدواری مردم منجر به خلق حماسه سیاسی می‌شود/ آمادگی شنیدن نقدها را دارم

استاندار کردستان گفت: امیدواری مردم یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حضور حداکثری آن‌ها در انتخابات است.

امیدواری مردم منجر به خلق حماسه سیاسی می‌شود/ آمادگی شنیدن نقدها را دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست وارد مسائل حاشیه‌ای و طرفداری از کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی خاصی نشوند.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نقش ارزشمندی در ارتباط با تحقق حماسه سیاسی در کشور داشته باشیم باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش مضاعفی از سوی مسئولان صورت گیرد.

استاندار کردستان انتقاد در شرایط کنونی را جایز ندانست و خاطرنشان کرد: انتقاد علاوه بر اینکه باید سازنده باشد لازم است در زمان و موقع مناسب نیز بیان شود که ایام انتخابات فرصت مطلوبی در این زمینه نیست.

شهبازی عنوان کرد: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام در صورتیکه عیب و مشکلی را در شخصی مشاهده کردیم ابتدا باید نقد لازم را با فرد مورد نظر در میان بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان استان آمادگی پذیرش هر نوع انتقاد، تذکر و ارشادی دارند، اضافه کرد: اصحاب‌رسانه در کنار انتقادات در اخبارشان تلاش‌های مدیران را نیز منعکس کنند.

وی بیان داشت: خود نیز آمادگی شنیدن مطالب و نقدها را دارم و حاضرم چند ساعت به این امر اختصاص دهم.

استاندار کردستان افزود: در طول عمر با برکت انقلاب شاهد موفقیت‌ها و ضعف‌هایی بوده‌ایم که در هر دوره‌ای برای تبدیل ضعف‌ها به قدرت تلاش‌های زیادی صورت گرفته و در مقطع کنونی این کوشش‌ها باید شتاب بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: درصورتیکه مردم امیدوار باشند حماسه سیاسی رخ خواهد داد، لذا از هر مطلبی که منجر به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود باید به شدت پرهیز شود.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه هر پیشنهاد و فکر سازنده‌ای را می‌پذیریم، تصریح کرد: همه ما مسئولان بر مشکلاتی همچون گرانی در سطح جامعه آگاهی داریم و برای برون رفت از این مشکل نیز تلاش‌های لازم صورت گرفته و می گیرد.

استاندار کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان برای تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده دارند که باید در راستای تحقق این وظایف تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/79003/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول