اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

فضای امنیتی استان بوشهر در آستانه انتخابات بسیار مطلوب است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضای امنیتی استان بوشهر در آستانه انتخابات بسیار مطلوب است.

فضای امنیتی استان بوشهر در آستانه انتخابات بسیار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست بازرسان انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر اظهار داشت: با تدابیر ارزشمند استاندار شاهد برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات هستیم و بر اساس برنامه زمان بندی جلو رفته‌ایم.

وی افزود: ستاد انتخابات استان در تاریخ 21 فروردین ماه با فرمان وزیر کشور آغاز به کار کرد و البته از 3 ماه قبل از آن اقدامات لازم شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و ساماندهی کمیته‌ها و سایر پیش‌بینی‌ها را انجام دادیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از نظر پشتیبانی و تدارکات و آموزش هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کاملی برای برگزاری مطلوب انتخابات داریم.

پرآور با اشاره به اینکه بیشتر فرآیندهای انتخابات رایانه‌ای انجام می‌شود تصریح کرد: انتخابات شوراها 26 فرآیند دارد که 25 فرآیند آن رایانه‌ای است و انتخابات ریاست جمهوری نیز 25 فرآیند دارد که 24 فرآیند آن رایانه‌ای برگزار می‌شود و در واقع تنها فرآیند رای دادن مردم در صندوق‌ها الکترونیکی نیست.

وی با ارائه آماری از ثبت‌نام کنندگان در انتخابات ابراز داشت: در انتخابات شوراها در استان بوشهر 3382 نفر ثبت‌نام کردند که 205 نفر زن و 3177 نفر مرد بوده‌اند که نسبت به دوره سوم از رشد 2.87 درصدی برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: در سطح استان کمترین رد صلاحیت‌ها را داشته‌ایم و نزدیک به یک درصد رد صلاحیت شده‌اند و 35 نفر نیز در سطح استان انصراف داده‌اند.

پرآور بیان داشت: شرایط لازم برای حضور همه سلایق و همه دیدگاه‌ها در انتخابات فراهم شده و اطمینان داریم که مردم حضوری پررنگ در انتخابات خواهند داشت.

وی از فراهم شدن تمهیدات لازم برای فعالیت ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری خبر داد و افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری در این دوره محدویت راه‌اندازی ستاد ندارند و در استان بوشهر نیز تمام نامزدها می‌توانند نسبت به راه‌اندازی ستاد اقدام کنند و مسئولان نیز همکاری لازم را دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه فضای امنیتی در استان بسیار مطلوب است گفت: با تلاش استاندار بوشهر، تدابیر شایسته‌ای به وجود آمده و هیچ کس احساس ناامنی ندارد و به فضل خدا تا پایان انتخابات نیز شاهد امنیت کامل خواهیم بود.

پرآور ابراز داشت: باید از همه امکانات و توانمندی موجود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و خلق حماسه‌ای بزرگ استفاده کنیم و تمام مسئولان باید همکاری و همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول