اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیاهکل:

1200 نفر در برپایی انتخابات سیاهکل مشارکت دارند

فرماندار سیاهکل گفت: بالغ بر یک ‌هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی در امر برگزاری انتخابات سیاهکل مشارکت دارند.

1200 نفر در برپایی انتخابات سیاهکل مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حسنعلی حاجتی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (‌ره) و با اشاره به شخصیت نورانی ایشان، اظهار کرد: بدون ‏تردید امام خمینى (ره) بزرگ‌ترین احیاگر دین اسلام پس از ائمه معصومین (ع) در تاریخ یک‌هزار و 500 ساله اسلام و یگانه قهرمان میدان علم و عمل در ابعاد مختلف بود.

وی ادامه داد: پس از 34 سال انقلاب اسلامی ایران شکوهمندتر و قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و امروز عزت و اقتدار ‌ایران اسلامی نشان از ادامه راه امام (ره) با هدایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

فرماندار سیاهکل، به انتخاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان اشاره کرد و یادآور شد: با تدبیر مجلس خبرگان مقتدرانه راه امام خمینی (ره) ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: امروز مهم‌ترین و روشن‌ترین الگوی تبعیت از خط امام خمینی (ره) توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود.

حاجتی با اشاره به تدابیر لازم برای برگزاری با‌شکوه انتخابات 24 خرداد خاطرنشان کرد: بالغ بر یک‌هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی در امر برگزاری این دوره از انتخابات سیاهکل مشارکت دارند.

وی عدالت‌محوری و قانون‌مداری را از بزرگ‌ترین وظایف مدیران شهرستان برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در 24 خرداد عنوان کرد.

این مسئول با تصریح بر اینکه سیاهکل در تمام انتخابات از درصد مشارکت بالایی برخوردار بوده است، یادآور شد: بار دیگر نیز مردم شهرستان سیاهکل با حضور حماسی خود حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول