اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی همدان:

حضور مردم در انتخابات به معنای مقبولیت نظام است

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث مقبولیت نظام اسلامی در داخل و جامعه بین‌المللی می‌شود.

حضور مردم در انتخابات به معنای مقبولیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌مراد کیانی امروز در همایش حماسه سیاسی با حضور مبلغین، ائمه جماعات، روحانیون و بانوان مبلغه استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده است، اظهار داشت: حضور پررنگ و با نشاط مردم در انتخابات از خواسته‌های اساسی مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به‌نام حماسه سیاسی است. 

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با اشاره به اینکه مقبولیت جمهوری اسلامی ایران از آراء مردم است تصریح کرد: چون در رأس حکومت اسلامی ولی فقیه قرار گرفته مشروعیت آن الهی است که بعد از امام معصوم(ع) ولی‌فقیه به این مقام منصوب شده است.

وی افزود: امروز مقبولیت نظام اسلامی در داخل و جامعه بین‌المللی به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد و روحانیون با ترویج افکار امام و رهبری می‌توانند مردم را برای حضوری گسترده در انتخابات تشویق کنند.

کیانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دوره از انتخابات با توجه به اینکه 51 میلیون نفر واجد رأی دادن در کشور داریم حضور بیش از 40 میلیون نفر که 80 درصد مردم است را در انتخابات برای مقبولیت نظام می‌خواهند.

وی بیان داشت: دشمن تمام تلاش می‌کند که مردم در انتخابات حضوری کم‌رنگ داشته باشند اما مردم یک ‌بار دیگر با حضوری گسترده در انتخابات گامی محکم در راستای خلق حماسه سیاسی بر خواهند داشت.

انتهای پیام/89019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول