اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر:

تعدد ائتلاف‌ها در انتخابات شوراها را به فال نیک می‌گیریم

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر گفت: تعدد ائتلاف‌های همسو در انتخابات شوراهای شهر در بوشهر را به فال نیک می‌گیریم.

تعدد ائتلاف‌ها در انتخابات شوراها را به فال نیک می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی یکشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای نخستین دوره است که با نگاه اجتماعی وارد انتخابات شده و این تشکل در تهران با حضور 50 نماینده فعلی و ادوار مجلس کار خود را آغار کرد.

وی بیان کرد: این تشکل در 25 استان کشور به صورت لیست تشکیل شده و با مرام‌نامه خود وارد عرصه انتخابات شده است.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر بیان داشت: در دوره‌های قبل هر شخص برای تبلیغات هزینه‌های زیادی می‌کرد، اما اکنون 11 عضو ائتلاف در بوشهر به صورت مشترک تبلیغات خواهند کرد و این موجب پایین آمدن هزینه‌ها می‌‌شود.

برجویی با بیان اینکه بهترین روش برای کار مؤثر، تشکیل کمیته مشخص است، گفت: با این ائتلاف برنامه‌های جذاب‌تر می‌دهیم و با تنوع ایجاد شده حق انتخاب هم بیشتر خواهد بود.

وی گفت: اگر برنامه‌های ائتلاف کاربردی‌تر باشد مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه تعدد ائتلاف‌های همسو در انتخابات شوراهای شهر در بوشهر را به فال نیک می‌گیریم.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر خاطرنشان کرد: وجود ائتلاف موجب می‌شود، مثل یک تیم فوتبال تحرک و برنامه‌ریزی بیشتر باشد.

برجویی گفت: ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در برخی شهرستان‌های استان بوشهر بدون اسم کار خود را دنبال می‌کنند و در برخی شهرستان‌ها نیز با  لیست مشخص وارد انتخابات شده‌اند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول