اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 120 ناشر صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در رفسنجان

نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران با حضور بیش از 120 ناشر در رفسنجان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران این رخداد بزرگ فرهنگی با حضور ناشران برگزیده کشور و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت معاونت فرهنگی وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در رفسنجان برگزار می‌شود.

ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در محل فرمانداری به ریاست فرماندار رفسنجان تشکیل شد، این ستاد با هدف بسیج امکانات شهرستان برای برگزاری، اطلاع‌رسانی و استفاده مطلوب اقشار مختلف از این نمایشگاه کار خود را آغاز کرد.

بر اساس مصوبه ستاد، نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در هفته اول تیر ماه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان افتتاح و به مدت یک هفته فعال است و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با حداقل 40 درصد تخفیف تهیه کنند.

علاوه بر مجموعه‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، مجتمع مس سرچشمه و شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان از حامیان اصلی این نمایشگاه هستند که هزینه‌های میزبانی شهرستان را تقبل کرده‌اند.

هشت کمیته در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات شهری، فضاسازی نمایشگاه، خدمات، برنامه‌های جنبی، ایمنی و سلامت، امنیت و ترافیک و امور فرهنگی در ستاد شهرستان شکل گرفت که فعالیت خود را از این هفته آغاز می‌کنند.

نمایشگاه مطبوعات محلی شهرستان نیز برای نخستین‌بار در جوار نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود که فرصت خوبی است تا مطبوعات محلی شهرستان عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام/80016/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول