اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌اطلاعی از میزان تحقق مصوبات سفر اول تا چهارم رئیس جمهور به اردبیل ندارم

استاندار اردبیل با اظهار بی‌اطلاعی از تحقق مصوبات سفر اول تا چهارم رئیس جمهور به استان افزود: در این زمینه باید از مسئولان امر سوال کنیم تا پاسخ شفاف‌تری را ارائه کنیم.

‌اطلاعی از میزان تحقق مصوبات سفر اول تا چهارم رئیس جمهور به اردبیل ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست مدیران اجرایی دستگاه‌های اردبیل در خصوص وضعیت آب شرب اردبیل اظهار داشت: سکوی برداشت آب شرب، سال گذشته سریعاً عملیات اجرایی‌اش آغاز شد و مدیرعامل امور آب وعده داده است تا مشکل بوی تعفن آب اردبیل تابستان امسال برای مردم در‌د‌آور نباشد.

وی به پیشرفت فیزیکی برداشت آب از رقوم بالاتر و بالادست از سد یامچی اشاره کرد و یادآور شد: قطعاً‌ تلاش بر این است تا آب شرب گوارا و با کمترین آسیب و نارضایتی تابستان امسال تحویل مردم شود که سعی وافری داریم تا قطعی آب یا جیره‌بندی را نیز در استان شاهد نباشیم.

استاندار اردبیل اجرای شبکه فاضلاب شهر نیر را جزو اولویت‌های آبفای استان اعلام کرد و گفت: ‌اگر این امر به صورت کامل اجرایی شود بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در آب شرب اردبیل برطرف خواهد شد.

احتمالاً رئیس جمهور تا پایان دولت دهم به اردبیل سفر کند

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علل حضور نیافتن رئیس جمهور در اردبیل تصریح کرد: به دلیل مشغله کاری علی‌رغم دعوت ما، رئیس جمهور نتوانست در روزهای گذشته به اردبیل سفر کند اما قول داده است تا 12 مرداد پایان دوران دولت دهم به اردبیل سفر کند.

وی بیان داشت: البته معاون رئیس جمهور دو روز پیش به اردبیل سفر کرد و 284 پروژه و 25 هزار واحد مسکن را افتتاح کرد که ما نیز در تجلیل از دستگاه‌های برتر و فعال برنامه‌ای را تدارک دیدیم تا از تلاشگران این عرصه تجلیل شود.

استاندار اردبیل با اظهار بی‌اطلاعی از تحقق مصوبات سفر اول تا چهارم رئیس جمهور به استان افزود: در این زمینه باید از مسئولان امر سوال کنیم تا پاسخ شفاف‌تری را ارائه کنیم.

فضا برای مناظره در بین روسای کاندیداها مناسب نیست

نیکزاد خاطرنشان کرد: بنده با مناظره هیچ مخالفتی ندارم و به دنبال امنیتی یا سیاسی کردن فضا و جو انتخاباتی نیز نیستم اما گویی خود کاندیداها به دلیل هم‌تراز نبودن وزن روسای ستادهای خود در پاسخگویی به مناظرات در مناظره‌ها راغب به این کار نیستند و ما نیز اصراری بر انجام مناظره اجباری نداریم.

این مسئول با اعلام اینکه از هشت کاندیدا دو کاندیدا مسئول ستادشان را به صورت رسمی اعلام کرد‌ه‌اند، گفت: هنوز روسای ستادهای شش کاندیدای دیگر در استان اردبیل معلوم نیست.

رئیس شورای اداری استان افتتاح مسکن مهر را واقعی و به دور از هرگونه حرکت نمایشی و شائبه‌آمیز توصیف کرد و ادامه داد: البته اینکه مسکن مهر باید به صورت کامل افتتاح شود هیچ ایرادی نیست اما گاه خود مالکین و اعضای تعاونی‌ها آورده اولیه را پرداخت نمی‌کنند که این خود به ناقص تمام شدن پروژه‌ها منجر شده است.

نیکزاد گفت: علی‌رغم اینکه دولت زمین را رایگان، پروانه را نصف بها و هزینه نظام‌ مهندسی را نیز با تعرفه نیم بها حساب کرده است اما در تکمیل برخی پروژه‌ها آورده اشخاص بسیار پایین است و یا خود آنها راغب به اجرای بخش‌هایی همچون بالابر یا محوطه‌سازی و جدول‌گذاری و آسفالت محوطه نیستند که این خود مشکلاتی را به وجود آورده است.

بی‌اطلاعی استاندار از میزان خسارت وارده به کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود در حالی‌که تاکید بر نهادینه شدن بیمه در جامعه به ویژه در بخش کشاورزی داشت، از میزان خسارت وارده از خشکسالی، سیل، تگرگ و سرمازدگی به بخش کشاورزی اظهار بی‌اطلاعی کرد و ابراز داشت: در این زمینه مسئولان جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/62005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول