اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آب و فاضلاب کرمان:

کیفیت آب شرب کرمان برابر با استاندارد جهانی است

مدیرکل آب و فاضلاب استان کرمان گفت: کیفیت آب شرب شهر کرمان مطلوب و برابر با استاندارد جهانی است.

کیفیت آب شرب کرمان برابر با استاندارد جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد طاهری شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی آب شرب استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: آب شرب شهر کرمان با کیفیت مطلوب و در حد استاندارد جهانی تهیه می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: کیفیت آب چاه‌های موجود در بعضی از نقاط استان کرمان به علت خشکسالی‌های متوالی کاهش پیدا کرده است که چاه‌های دیگری را جایگزین این منابع آبی کرده‌ایم.

مدیرکل آب و فاضلاب استان کرمان افزود: بالا رفتن کدورت آب، افزایش فلزات سنگین مانند روی و منیزیم از جمله عارضه‌های کاهش کیفیت آب شرب است.

طاهری ابراز داشت: طرحی برای عارض‌یابی علت کاهش کیفیت منابع آبی در بعضی از مناطق استان کرمان و همچنین ارائه راهکار برای افزایش کیفیت این منابع و استفاده در شرایط بحرانی ارائه شده است.

وی عنوان کرد: در نشست امروز با استاندار کرمان این طرح ارائه شد، اما با توجه به اینکه مشاور طرح قادر به پاسخگویی به تمام سئوالات در این زمینه نبود، قرار شد تا در بازه زمانی چند ماهه علل و راهکارهای پیشنهادی ارائه شود.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول