اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

کاسپین قزوین حریف پرسپولیس نشد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین حریف پرسپولیس تهران نشد.

کاسپین قزوین حریف پرسپولیس نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در سالن شهید بابایی قزوین از تیم پرسپولیس تهران تیم دوم جدول پذیرایی می‌کرد، در نهایت تن به شکست داد.

شاگردان آمنه محمودی در این دیدار به خوبی نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره بگیرند و در نهایت با نتیجه سنگین هشت بر سه بازی را به تیم قدرتمند پرسپولیس تهران واگذار کردند.

گرچه حریف تیم بانوان کاسپین تیم شناخته شده و قدرتمند پرسپولیس تهران بود و این تیم از وجود شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز بهره می‌برد، اما باید اذعان کرد که فاصله شاگردان محمودی در تیم کاسپین با این تیم تهرانی به اندازه پنج گل اختلاف نبود.

بازیکنان تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در بازی دور رفت خود مقابل تیم پرسپولیس تهران با نتیجه دو بر صفر مغلوب شده بودند، انتظار می‌رفت در بازی برگشت خود با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی بهره می‌گیرند، بتوانند نتیجه بهتری را رقم بزنند که البته این امر محقق نشد.

البته نباید از این نکته هم به راحتی عبور کرد که بازیکنان تیم فوتسال کاسپین به نوعی فصل را برای خود تمام شده دیدند و شاید همین مسئله موجب شد تا شاگردان محمودی به نوعی آمادگی و انگیزه لازم را برای یک رقابت حساس و تنگاتنگ با تیم پرسپولیس نداشته باشند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین به نوعی در این فصل در مصاف با تیم‌های قدرتمند انسجام سال‌های گذشته را نداشتند و در دیدارهای خود مقابل تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، داماش گیلان، پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان بازی‌های خود را واگذار کردند که البته همین مسئله موجب شد تا این تیم نتواند در میان سه تیم برتر لیگ جایی را داشته باشد.

به هر حال گرچه تیم فوتسال کاسپین یک بازی دیگر را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید برگزار کند، اما به نظر می‌رسد با توجه به امتیازهای کسب شده بازیکنان این تیم، شاگردان آمنه محمودی در پایان این فصل با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان خواهند داد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول