اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان

امام خمینی (ره) حماسه‌ای فراموش ناشدنی در قلب بشریت است

در بیانیه شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: امام خمینی (ره) حماسه‌ای فراموش ناشدنی در قلب بشریت است.

امام خمینی (ره) حماسه‌ای فراموش ناشدنی در قلب بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان عصر امروز با صدور بیانیه‌ای از علمای اعلام، اساتید، فضلا، طلاب و عموم مردم انقلابی دعوت کرد تا در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (قدس سره) شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: سلام بر روح آسمانی روح الله که به ابدیت پیوند خورده است؛ سلام بر خمینی کبیر که آرمانش حفظ اسلام و ایجاد نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بود؛ سلام بر ایمان و صلابت امام خمینی(ره) که هر انسانی را مفتون خود می‌ساخت؛ و سلام بر جذبه نگاه عمیقش که حالا به آینده ایران اسلامی دوخته شده است.

در ادامه آمده است: 14 خرداد ماه هر سال، یادآور غم بزرگ ارتحال بزرگ‌مردی است که با همه وجودش در مقابل استکبار جهانی قد علم کرد و اوج اخلاص و دیانتش سبب شد تا کاخ ابرقدرت‌ها و پایه‌های ظلم و ستم فرو ریزد.

این بیانیه می‌افزاید: بزرگ‌مردی که به عنوان پرچم‌دار بیداری اسلامی مقتدای همه اسلام خواهان و عدالت طلبان جهان است.امام خمینی (ره) حماسه‌ای فراموش ناشدنی در قلب بشریت است که زلال حقایق از سرچشمه کلام او نشأت می‌گرفت.

در ادامه می‌آید: اینک در آستانه نیمه خرداد ماه، همان روزهایی که ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی(ره) در 15 خرداد ماه با قیام خونین خود، نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و در مقابل دشمنان و طاغوتیان زمان ایستادند، ملت غیور ایران اسلامی نیز، با حضور فراگیر در حماسه سیاسی انتخابات، نظام اسلامی ایران را از گزند توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم حفظ خواهند کرد که این مهم‌ترین آرمان امام خمینی(ره) بود.

در انتهای این بیانیه آمده است: همچنان که امام راحل در این باره می‌فرمایند: «این وظیفه‌ای است الهی؛ وظیفه‌ای است ملی؛ وظیفه‌ای است انسانی؛ وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل کنیم، همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

انتهای پیام/70004/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول