اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 14 خرداد

15000 زائر حرم امام(ره) راهی بهشت زهرا شدند

در آستانه 14 خرداد و در تجدید بیعت با معمار کبیر انقلاب 15 هزار و 250 زائر دلسوخته روح‌الله راهی حرم یار شدند.

15000 زائر حرم امام(ره) راهی بهشت زهرا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم بدرقه زائران حرم روح‌الله در اردبیل جانشین سپاه حضرت عباس (ع) در سخنانی بیان کرد: بشریت امروز مدیون روشنگری امام راحل است که همچون سلاله پاکش نبی گرامی اسلام در اوج تاریکی‌ها و ظلمت بشر معاصر را از یوغ مستبدان نجات داد.

سردار غلام‌عسگر کریمیان با یادآوری اینکه همه این دلسوختگان در همراهی و همسویی دل‌ها به سوی حرم امام راحل برای تجدید بیعت در مرقد آن امام حاضر می‌شوند، تصریح کرد: بشریت امروز تشنه اندیشه آن امامی است که در اوج صلابت و سادگی اما عزت و شکوه واقعی کوشید تا انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و عزت برساند تا این ملت جایگاه اصلی خود را در دنیا پیدا کند.

وی با یادآوری اینکه در این عظمت روحی و اندیشه والای امام همه بشریت به مرز خوداتکایی رسیدند، خاطر نشان کرد: استقلالی که ملت ایران به شایستگی برازنده آن شده و به حقیقت آن دست یافته در سایه مجاهدت امام راحل است.

این مسئول بیان کرد: همه ما باید در دفاع از اسلام در صحنه باشیم و اجازه ندهیم این میراث گرانقدر امام راحل مورد تاراج و یغمای مستبدان روزگار باشد.

وی اضافه کرد: در آستانه 14 خرداد روز سرنوشت‌ساز ملت ایران دشمن بار دیگر با کینه و لجاجت با این ملت سخن می‌گوید تا شاید صحنه همراهی ملت ایران را به یأس و ناامیدی تبدیل کند اما در این مسیر هرگز قادر نیست اهداف شومش را عینیت بخشد چرا که ملت ما بیدار بوده و در صحنه مدافع انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) در استان یادآور شد: مردم وفادار ایران در تبعیت از امام بزرگ خود 24 خرداد را میدان نابودی و مرگ دشمنان قرار می‌دهند و صحنه‌ای را خلق می‌کنند که در آن نور همبستگی و عظمت می‌درخشد.

کریمیان از زائران حرم خواست تا با پاسداشت شعائر اسلامی سفیران خوبی از استان اردبیل در تجدید بیعت با معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه نظام باشند.

انتهای پیام/62003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول