اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 251

محمدخانی: رقابت‌های انتخابات به نفع جلیلی رو به پیشرفت است

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان گفت: وضعیت سعید جلیلی در انتخابات رو به رشد است لذا باید نهضت سخنرانی و تبلیغات چهره به چهره را بیشتر در دستور کار خود قرار دهیم.

محمدخانی: رقابت‌های انتخابات به نفع جلیلی رو به پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد محمدخانی عصر امروز در جمع کمیته‌های شهرستانی ستاد سعید جلیلی در گلستان اظهار داشت: یکی از دلایلی که ما امروز در این ستاد فعالیت می‌کنیم پیروی بی‌چون و چرایی جلیلی از مقام معظم رهبری است.

 

* جلیلی برای دفاع از انقلاب و حفظ ارزش‌ها کوتاه نخواهد آمد

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان خاطرنشان کرد: وی در تمام عرصه‌ها نشان دادند که برای این انقلاب و حفظ ارزش‌ها کوتاه نخواهند آمد و آن‌جایی که نیاز بود وارد میدان جنگ شدند و از انقلاب دفاع کردند و امروز نیز به نوعی لباس رزم پوشیده و با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

محمدخانی با تاکید بر اینکه برای شناساندن این چهره انقلابی به مردم باید از همه توان خود بهره بگیرید، افزود: آنچه که در اینجا مهم است حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نباید وقت خود را برای پاسخگویی در برابر کسانی که برای تخریب پا به میدان گذاشته‌اند، بگذرانیم.

 

* جلیلی تا آخر در عرصه رقابت انتخابات حضور دارد

 

وی یادآور شد: حضور کاندیداهای دیگر در انتخابات کاملا مشخص نیست و برخی ائتلاف دارند و برخی دیگر نیز شاید تا آخرین لحظه در میدان رقابتی نباشند اما آنچه که برای ما مسلم است این است که کاندیدای مورد نظر ما تا آخر در این صحنه حضور خواهد داشت.

وی از سفر سعید جلیلی به گلستان در چند روز آینده خبر داد و متذکر شد: حضور اقوام، (سیستانی، ترکمن و بلوچ ) در ستاد حکایت از مقبولیت جلیلی در میان همه طیف‌ها و گروهی مختلف را دارد و امید است با اطلاع‌رسانی درست و به موقع بتوانیم استقبال خوبی از ایشان در گلستان داشته باشیم.

 

* مردم به صورت خودجوش برای تبلیغات جلیلی پا به میدان گذاشته‌اند

محمدخانی خاطرنشان کرد: ستاد جلیلی در گلستان و دیگر نقاط کشور به صورت مردمی برگزار شده و مردم با هزینه‌های خودشان برای تبلیغات ایشان پا به میدان گذاشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در گلستان عنوان کرد: باید گفتمان انقلاب در انتخابات تقویت شود تا دشمن فکر طمع و نفوذ را هم در سر نداشته باشد و مطمئنا ملت ما با تجربه گذشته و نگاه راهبردی خود، حقوق اصلیشان را در انتخابات تثبیت کنند.

انتهای پیام/83004/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول