اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

انتخابات در ایران مایه عزت، اقتدار و صلابت نظام است.

امام جمعه بوشهر گفت: انتخابات در ایران اسلامی مایه عزت، اقتدار و صلابت ملی نظام در عرصه جهانی است.

انتخابات در ایران مایه عزت، اقتدار و صلابت نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امشب در همایش داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خردادماه به عنوان تکلیف بر همه آحاد جامعه ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه خلق این حماسه برعهده مردم، کاندیداها، مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است، ادامه داد: هر سه این گروه نقش و وظیفه مهمی در ایجاد حماسه سیاسی دارند و همه باید بر مدار قانون و با تلاش مضاعف در ایجاد این حماسه نقش خود را به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جهان استکبار با اشکال مختلف به ویژه در حوزه رسانه تهاجمی قصد حضور کمرنگ مردم در انتخابات را دارد، خاطرنشان کرد: هر رأی در انتخابات به ‌معنای حضور هر فرد در جبهه سیاسی علیه دشمن است و مجموع این رأی‌ها به حماسه سیاسی تبدیل می‌شود که شکست استکبار در این جبهه را در پی دارد.

صفایی‌بوشهری، حضور هر فرد در انتخابات را به ‌معنای سرباز سیاسی مدافع انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کرد، انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار کنیم و کاری که موجب کمرنگ شدن حضور در انتخابات شود، خلاف است.

وی بر مراعات تقوا و اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و بیان داشت: اگر در انتخابات اعم از کاندیداها، دست‌اندرکاران انتخابات، و مردم اخلاق و تقوا را مراعات نکنند، در واقع تولید گناه است که گریبانگیر همه شرکت‌کنندگان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی در فضای کنونی جهان شرایط ویژه‌ای دارد، افزود: هرچند هر روز شاهد ضربه خوردن جهان سلطه هستیم و استکبار جهانی رو به ضعف و تزلزل است، اما باید با خلق حماسه سیاسی شکست جبران‌ناپذیری به دشمن وارد آید تا اقتدار ایران اسلامی بار دیگر در جهان نمودار شود.

صفایی‌بوشهری، اساس نظام اسلامی را بر مبنای قانون و قانون‌مداری دانست و تصریح کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، بهترین و آزادترین انتخابات در جهان در ایران اسلامی است، چون بر مبنای قانون است و لازم است کسی کوچک‌ترین انحرافی در انتخابات از قانون نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن و جهان سلطه برای انتخابات ما برنامه دارد، یادآور شد: برنامه‌های جهان سلطه تنها از طریق رسانه‌های تهاجمی نیست؛ بلکه برنامه‌های دیگری که سناریوی آن تهیه شده است در قالب برنامه‌های گوناگون اجرا می‌شود که لازم است مردم، دست‌اندرکاران و کاندیداها هوشیارانه عمل کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه رهبر عزیز همانگونه که فرمودند؛ هیچ کس از رأی ایشان خبر ندارد، عنوان کرد: گمانه‌زنی در مورد اینکه چه کسی کاندیدای ایشان است، مورد تأیید نیست، چراکه من هم حتی خانواده‌ام از کاندیدای مورد نظرم اطلاعی ندارد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول