اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 279

پایین‌محلی: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که مشکلاتشان را حل کند

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت: مردم دنبال کسی هستند که به عنوان رئیس جمهور در متن مشکلات آنان باشد و توانایی حل این مشکلات را نیز داشته باشد.

پایین‌محلی: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که مشکلاتشان را حل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ عیسی پایین‌محلی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی قالیباف در گلستان اظهار داشت: آنان رئیس جمهوری کاری، بدون حاشیه و  با برنامه می‌خواهند که به عنوان خدمتگزار برای حل مشکلاتشان تلاش کند.

وی ادامه داد: از همه مهم‌تر، رئیس جمهور منتخب باید مطیع رهبری باشد و سعی کند در مسیر خدمت به ملت، رضای خدا را لحظه‌ای از ذهن و جانش دور نکند.

قالیباف رزمنده دیروز و مدیر اجرایی امروز

این فعال انتخاباتی با اشاره به روحیه با طراوت و جهادی قالیباف خاطرنشان کرد: چه کسی است که نداند این رزمنده دیروز و مدیر اجرایی امروز هم در میدان جنگ و هم در عرصه کار، لیاقت‌های بسیاری از خود بروز داده است.

پایین‌محلی تصریح کرد: قالیباف همیشه چه در گفتار و چه در عمل، التزام عملی خود را به ولی فقیه به اثبات رسانده و بر تبعیت‌پذیری از رهبری تاکید کرده است.

مردم می‌دانند چه کسی را انتخاب کنند

وی با اشاره به مدیریت اسلامی در برنامه‌های این نامزد جهادی اذعان داشت: در این مدیریت، توانایی کارشناس یا مدیر دارای اهمیت است و مدیر به دنبال مچ‌گیری و در حاشیه گذاشتن مجموعه خود به دلیل گرایش به جناح یا تعلق سیاسی خاص نیست.

پایین‌محلی متذکر شد: نتیجه و بازتاب این مدیریت عاری از شعار، تحول و توسعه شهر تهران است که نسبت به گذشته از لحاظ پیشرفت قابل مقایسه نیست.

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با تاکید بر هوشمندی مردم ایران زمین افزود: مردم خیلی چیزها را بهتر از ما می‌فهمند، آنان می دانند که چه کسی می‌تواند شرایط بهتری برای آنان در کشور ترسیم کند و البته به عقبه و کارکرد اجرایی آن مدیر نیز توجه می‌کنند.

قلب مردم تعیین‌کننده است

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان متذکر شد: این قلب‌های مردم است که تصمیم می‌گیرند در زمان رای‌گیری به سمت چه کسی متمایل شوند و او را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنند.

پایین‌محلی اضافه کرد: در این شرایط حساس ما وظیفه داریم مردم را نسبت به توانمندی این نامزد انتخاباتی آگاه کنیم تا آنان با معرفت بیشتری برای انتخاب اصلح تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی در چند سال اخیر گفت: ریشه بسیاری از این بداخلاقی ها در آن است که در بسیاری از موارد سیاست ما بر دیانت پیشی گرفته است.

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان تاکید کرد: چنانچه به اصل این مطلب که سیاست ما عین دیانت ماست، رجوع کنیم دیگر شاهد این بداخلاقی‌ها و تهمت‌ها نخواهیم بود.

پاییم‌محلی در پایان با تاکید بر اصلح بودن قالیباف ابراز امیدواری کرد خلق «حماسه سیاسی» در انتخاب این کاندیدای جهادی تجلی یابد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول