اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

سیاه‌نمایی نامزدهای انتخاباتی بازی در زمین دشمنان است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمن با سیا‌نمایی نامزدهای انتخاباتی به خواسته خود یعنی القای ناکارآمدی نظام دست خواهند یافت.

سیاه‌نمایی نامزدهای انتخاباتی بازی در زمین دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید بزرگ مبعث اظهار کرد: هدف بزرگ پیامبران و به دنبال آن‌ها ائمه الهی تنها تربیت و هدایت مردم بوده است.

خطیب جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نازل شدن قرآن در شب بعثت حضرت رسول (ص) بر بزرگی این ایام افزوده است و دیگر این‌که شب بعثت به عنوان یکی از شب‌های قدر محسوب می‌شود.

حسینی‌صدر ادامه داد: شخصیت پیامبر بزرگ اسلام (ص) به گونه‌ای است که ارتباط کامل میان عالم غیب و شهود داشته‌اند و این هنر بزرگی است که به همراه قرآن معجزه بزرگ پیامبر احمد به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت دوباره به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل اظهار کرد: آن روزها به واقع عاشورایی دیگر برای ملت ایران بود.

حسینی‌صدر، وداع با امام را باشکوه‌تر از لحظه دیدار مردم با ایشان پس از 15 سال تبعید دانست و اذعان داشت: دنیا در روز 14 خرداد سال 68 به عظمت ولایتمداری ملت ایران پی برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخاب مقام معظم رهبری تنها یک روز پس از رحلت امام از سوی خبرگان برگزیده ملت را غدیری در عاشورا معرفی کرد و ابراز داشت: در آن روزها غدیری دیگر آفریده شد و امروز هرچه بزرگی و دستاورد در دنیا نصیب این ملت و کشور شده به واسطه آن انتخاب هوشمندانه است.

حسینی‌صدر در ادامه و در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، بحث مهم امروز کشور را انتخابات ریاست‌جمهوری دانست که چشم همه دنیا و به خصوص ملت‌های مسلمان و آزاده به آن دوخته شده است.

وی با بیان اینکه دشمن هم چشم به انتخابات ما دوخته و مترصد کوچکترین اشتباه از سوی مردم و نامزدها و مسئولان است، متذکر شد: آن‌ها در مناظرات بهترین حالت را سیاه‌نمایی از خدمات نظام و انقلاب می‌دانند.

حسینی‌صدر تصریح کرد: نامزدهای انتخابات بدانند که اگر کوچکترین سیاه‌نمایی برای رأی‌آوری توسط آن‌ها انجام شود، در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: انتخابات یک همایش سیاسی برای عزت‌بخشی به کشور است و کسی حق ندارد با سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ نظام را تخطئه کند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول