اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی قدس:

نیروی انتظامی شهرستان قدس امنیت کامل انتخابات را بر عهده دارد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام مراحل برگزاری انتخابات در این شهرستان با امنیت کامل انجام خواهد شد.

نیروی انتظامی شهرستان قدس امنیت کامل انتخابات را بر عهده دارد

حجت‌الله کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی تامین امنیت در همه ابعاد است و خوشبختانه طی سال‌های اخیر این نیرو با هماهنگی کامل و همچنین تعامل با مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت چه اقداماتی در شهرستان قدس انجام شده است؟ گفت: انتخابات یک فرایند گسترده است و تنها به روی رای گیری خلاصه نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس افزود: خوشبختانه با استفاده از توان بالای این نیرو توانستیم برنامه‌ریزی خوبی برای تامین امنیت برگزاری انتخابات از ابتدا تا انتها و اعلام نتایج را داشته باشیم و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه به اینکه در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، ماموران نیروی انتظامی در شهرستان قدس در آماده‌باش کامل بوده و هیچ مشکل امنیتی و انتظامی مربوط به انتخابات در این شهرستان نداریم.

وی افزود: در روز رای گیری نیز یگان‌های مختلف نیروی انتظامی در قدس با بهره‌گیری از تمام توان خود تامین امنیت شعب اخذ رای و مردمی که برای رای دادن در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند را بر عهده خواهد داشت.

*حضور 500 مامور نیروی انتظامی در شعب مختلف اخذ رأی در قدس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان متذکر شد: بر اساس قانون مأموران نیروی انتظامی نیز بخشی از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات هستند و باید مأموران پلیس در شعب اخذ رأی حضور فیزیکی داشته باشند.

کرمی گفت: به همین منظور تعداد 500 مأمور نیروی انتظامی که از جمله خدوم‌ترین افراد پلیس در شهرستان قدس هستند، در روز 24 خرداد در شعب تعیین شده حضور خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم ایران و به ویژه شهرستان قدس همواره تعامل خوب و سازنده‌ای با پلیس داشته‌اند، ما نگرانی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در این شهرستان نداریم، اما پلیس بدون کوچک‌ترین تعلل و غفلتی در روز انتخابات به وظیفه خود عمل خواهد کرد و اجازه تخطی از قانون را به احدی نخواهد داد.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول