اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 298

جباری: تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافت

رئیس بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: تعداد هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر افزایش یافته است.

جباری: تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر جباری با قدردانی از اعتماد استان برای تشکیل این هیئت‌ها اظهار داشت: این مساله بیانگر انتخابات مهم، حساس و سرنوشت‌ساز است.

به گفته وی، از نظر کیفی و تجربی نیز 5/47 درصد ارتقا در مجموعه هیئت‌های شکل گرفته در استان دیده می‌شود.

جباری ادامه داد: آزاداندیشی، نکته‌سنجی، صبوری و پرهیز از شتاب‌زدگی از خصوصیات فکری و صداقت، امانتداری، خدا ترس، خوشنام و مصمم و جدی بودن، بی‌طرفی و آشنایی به قوانین از ویژگی‌های اخلاقی بازرسان باید باشد تا بتوانند بر تکالیف قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: اقدام به موقع و سنجیده بازرسان نیز فضا و فرآیند انتخابات را آرام و تسهیل می‌کند.

رئیس بازرسی انتخابات گلستان اذعان داشت: اطلاع از قانون و دستورالعمل‌ها، انتظار حداقلی و عمل به آنها، انتظار حداکثری از بازرسان است.

به گفته جباری، به بازرسان همچنین توصیه می‌شود که به آنچه نقشه راه قانونی است، عمل کرده و فصل‌الخطاب همه ما برای تحقق انتخابات باشکوه و حماسی عمل به قانون و منشور انتخاباتی رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه هیئت‌های بازرسی استان تعامل و مساعدت حکمفرماست، اضافه کرد: این محصول، نتیجه تدبیر استاندار است که در همه حالات توصیه‌ای به برگزارکنندگان دارند.

جباری ادامه داد: شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، تکلیف الهی است و امید است نتیجه انتخابات مورد رضایت امام، شهدا و مسیر پرتلاطم انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/2307/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول