اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 299

قندهاری: 6 ناظر در صندوق‌های اخذ رای انتخابات حضور دارند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: در صندوق‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا چهار ناظر در شهرستان‌ها و دو ناظر در روستاها حضور دارند.

قندهاری: 6 ناظر در صندوق‌های اخذ رای انتخابات حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری اظهار داشت: براساس حساسیت و ازدحام جمعیت صندوق‌ها، تعداد ناظران افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه از وظایف مهم مجموعه نظارت بر انتخابات، عمل به مر قانون است، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری باید امانتدار آرای مردم بوده و با مشاهده این امانتداری، مردم بیشتری به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

قندهاری ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکل در نظارت انتخابات استان و براساس دستورالعمل‌های شورای نگهبان، برای ناظران استان دوره‌های آموزشی برگزار شده است و این آموزش‌ها تا روز انتخابات در استان دایر است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: ناظران پس از طی دوره‌های آموزشی موفق به دریافت کارت شده و برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/2307/خ/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول