اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

صرفه‌جویی 45 درصدی مصرف آب در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه جم

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم از صرفه‌جویی 45 درصدی مصرف آب در عملیات تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

صرفه‌جویی 45 درصدی مصرف آب در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اردشیری بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین پروژه‌های پالایشگاه جم است که با تلاش و فعالیت کارکنان و مدیران این بخش با موفقیت انجام گرفته است.

وی از صرفه‌جویی 45 درصدی مصرف آب در عملیات تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: کار تعمیرات اساسی دومین واحد شیرین سازی (4800) این شرکت به اتمام رسیده و شاهد صرفه‌جویی 45 درصدی مصرف آب در اولین واحد شیرین‌سازی بوده‌ایم.

اردشیری تصریح کرد: این میزان کاهش مصرف طبق گزارش ارسال شده از بخش محیط زیست پالایشگاه به‌دست آمده و حاکی از دلسوزی و مدیریت به‌کار گرفته شده توسط همکاران پرتلاش ما در واحدهای مختلف تعمیرات و"اچ اس ای" است.

این مسئول افزود: با توجه به معضل کمبود آب در منطقه، این مهم همواره در دستور کار ما قرار دارد و تلاش می‌شود در واحدهای بعدی نیز این روند ادامه داشته باشد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: نهایت کیفیت و دقت و به‌ کارگیری اصول و مقررات HSE و ایمنی کامل در تمام بخش‌های تعمیرات اساسی وجود دارد.

وی گفت: در واحد 4800 علاوه بر انجام کارهای تعمیراتی، رفع نواقص و شستشوی برج‌ها، مبدل‌های آمین و گاز، مخازن، فن‌های هوایی و انواع فیلترها، کار باز کردن انتقال به کارگاه، تعمیر و نصب در محل‌های مربوطه به 165 عدد انواع شیر در سایزهای مختلف نیز به انجام رسید.

اردشیری ادامه داد: اجرای طرح تقویت نگهدارنده‌های سینی‌های برج جذب واحد 4800، بر روی 12 ردیف سینی نیز از دیگر کارهای مهمی بود که در عملیات تعمیرات اساسی با موفقیت به اجرا درآمد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم، تعویض سینی‌های مخزن فوقانی برج مراکس این واحد شیرین‌سازی را از دیگر اقدامات مهم تعمیرات اساسی دانست.

وی متذکر شد: به‌علاوه در واحد مذکور حدود 350 متر مربع از عایق‌های مربوط به مبدل‌های گاز خشک CوDوچیلر A و همچنین عایق حدود 170 متر لوله در سایزهای مختلف مربوط به سیکل آمین واحد مذکور نیز تعویض شده است.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول