اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان اصفهان

ارباب‌زاده مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اصفهان شد

سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در حکمی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان اصفهان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب شد.

ارباب‌زاده مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زمانی که محمدرضا محمدجواهری مدیریت ورزش استان اصفهان را برعهده گرفت، علیرضا صدرایی به عنوان مدیر روابط عمومی این اداره فعالیت داشت.

صدرایی در زمان مدیرکلی رشید خدابخش نیز صدرایی در مقطعی این مسئولیت را برعهده داشت و زیر نظر صدیقه کعبی‌زاده به عنوان مسئول هماهنگی فعالیت‌های روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد.

طی یکی دو ماه اخیر شایعاتی در مورد اختلاف نظر جواهری و مدیر روابط عمومی سابق این اداره وجود داشت و در نهایت نیز صدرایی از سمتش کنار رفت که دو روایت مختلف در مورد برکناری و استعفای وی وجود دارد.

پس از مدتی حدود یک ماه که روابط عمومی اداره‌کل مسئولی نداشت، کامران ارباب‌زاده به این سمت انتخاب شد و در جریان بازدید اصحاب رسانه از روند پیشرفت ورزشگاه نقش جهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان این خبر را به اطلاع حاضران رساند.

ارباب‌زاده که پیش از این مسئولیت‌هایی همانند ریاست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را برعهده داشته و در زمان مدیرکلی خدابخش نیز در مقطعی مدیر روابط عمومی بود، یک ماه قبل نیز به عنوان سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان معرفی شد.

ارباب‌زاده در دوره قبلی که مسئولیت روابط عمومی را برعهده داشت، به دلیل بیماری از سمتش استعفا کرده بود.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول