اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج:

8 هزار نفر در برگزاری انتخابات شهرستان سنندج دخیل هستند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های برگزاری انتخابات گفت: 8 هزار نفر در امر نظارت و اجرای انتخابات در این شهرستان دخیل هستند.

8 هزار نفر در برگزاری انتخابات شهرستان سنندج دخیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موحد امان‌اللهی ظهر امروز در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان بعد از پرداختن به مسئله غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گریزی هم به مسئله انتخابات پیش‌روی کشور زد.

وی تصریح کرد: کشورها و افراد ضدانقلابی که چشم طمع به منابع ارزشمند ایران اسلامی دارند هیچ‌گاه خواهان آرامش مردم ما نبوده و نخواهند بود.

این مسئول کرد: به اذعان دشمنان کشور ما همواره فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌ها و طراحی‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج ادامه داد: مردم غیور، شهادت‌طلب و ولایت‌مدار ایران سرافراز همواره در تمامی عرصه‌ها مدافع نظام و انقلاب خویش هستند.

امان‌اللهی بر برگزاری انتخابات گسترده و پرشور تاکید کرد و ادامه داد: در شهرستان سنندج حدود 8 هزار نفر در امر نظارت و اجرای انتخابات دخیل هستند.

وی گفت: بدون شک برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم منجر به سرکوب‌ شدن بدخواهان نظام به ویژه استکبار جهانی خواهد شد.

این مسئول در ارتباط با مسائل غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: خانواده‌های متمکن جامعه قادر به تامین هزینه‌های مالی مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانشان هستند لذا حاکمیت باید برای قشر بی‌بضاعت جامعه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: وجود نزدیک به 70 هزار دانش‌آموز در این شهرستان رسالت مسئولان و متولیان غنی‌سازی اوقات فراغت را به مراتب سنگین‌تر می‌کند.

امان‌اللهی خواستار تنظیم برنامه‌های منسجم و اثرگذار از سوی ادارات سطح شهرستان سنندج شد و گفت: بعد از این همه تجربه از سال‌های گذشته هنوز در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در مرحله اول هستیم.

وی اظهار کرد: در آخرین روزهای بازگشایی مدارس به فکر غنی‌سازی اوقات دانش‌آموزان هستیم در صورتی ‌که باید از اوایل فروردین‌ماه جاری اقدامات لازم در این زمینه آغاز می‌شد.

نماینده اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز در این جلسه گفت: در حوزه صنایع دستی دو پایگاه در سطح شهرستان سنندج برای آموزش رشته‌های صنایع دستی آمادگی پذیرش دانش‌آموزان را به صورت رایگان دارد.

وی ادامه داد: دوره‌های هتل‌داری، آشپزی و تعدادی از رشته‌های دیگر با همکاری موسسات وابسته در سطح شهرستان سنندج برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان هم در این جلسه وظیفه ذاتی کانون را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ذکر کرد و گفت: چهار مرکز فرهنگی هنری کانون در سطح شهرستان سنندج آماده جذب دانش‌آموزان هستند.

پوررضایی افزود: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مناسب و در شأن دانش‌آموزان در مراکز کانون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79003/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول