اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان خبر داد

فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومی/ واقع‏نمایی گفتمان رهبری است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی معمولا با محدودیت‏های متعددی دست و پنجه نرم می‏کند، گفت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و درنگاه برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی در این حوزه است.

فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومی/ واقع‏نمایی گفتمان رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صادق مقدسی ظهر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‏های استان گلستان اظهار داشت: گاهی کم‏اطلاعی نسبت به حوزه روابط عمومی نزدیک به جهل می‏شود که این معضل گریبانگیر حوزه روابط عمومی است.

وی بومی‏نشدن تئوری‏های جهانی را از دیگر مشکلات بخش روابط عمومی برشمرد و تصریح کرد: صاحبنظران حوزه روابط عمومی باید در بومی‏سازی این تئوری‏‏ها ورود کنند.

در عرصه خدمت باید ناملایمات را به جان خرید

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه روابط عمومی یک کار شبانه‌روزی است، متذکر شد: تصور اشتباهی که معمولا از عملکرد روابط عمومی در این حوزه وجود دارد این است که وقتی می‏گوییم روابط عمومی 14 الی 16 ساعت کار روزانه را شامل می‏شود با این پاسخ مواجه می‏شویم «مگر روابط عمومی چه کاری انجام می‏دهد» که در این مواقع تمام خستگی بر تن روابط‏عمومی می‏ماند و مضاعف می‏شود.

مقدسی با تاکید بر اینکه ماموریت‏های متعددی بر دوش روابط‏عمومی‏ها است، ابراز داشت: زمانی که پذیرفتیم در این عرصه خدمت کنیم باید تمام ناملایمات آن را به جان بخریم و در رفع آن بکوشیم.

وی با بیان اینکه روابط‏عمومی‏ها افسران خوب ولایت هستند، ابراز داشت: افسرانی که در کسوت روابط‏عمومی در دستگاه‏های اجرایی مشغول به فعالیت هستند نقش مهمی دارند چراکه رسانه‏های معاند خارجی و داخلی در این عرصه فعال هستند و درصدد دشمنی با نظام قلم می‏زنند.

دشمنان این مقطع را کاملا هدفمند دنبال می‏کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان افزود: سابقه عملیات روانی که دشمنان در شرایط کنونی انتخابات انجام می‏دهند نشان داد که آنها این مقطع را به شدت و کاملا هدفمند دنبال می‏کنند.

مقدسی بیان داشت: دشمن در فضاسازی رسانه‏ای با شیطنت وارد عمل شده و با تاکتیک‏هایی که در این سالها فرا گرفته است علیه کشور ایران استفاده می‏کند و با ایجاد ابهام، شبهه‏افکنی، شایعه، ایجاد تفرقه، نقل خبر از منابع ناشناخته و مبهم، انگ‌زدن زیاد دیده می‏شود و این رفتار تکراری آنها با شیوه تبحرانه اعمال می‏کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‏ها نمایانگر منصف‏ترین مسائل حاضر و منعکس‏کننده وضعیت موجود هستند، ابراز داشت: همه موظف هستیم پیشرفت‏ها و توانمندی‏های نظام را آن طور که هستند منعکس کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه تبلیغ دستاوردهای نظام از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است، متذکر شد: واقع‏نمایی گفتمان رهبر معظم انقلاب است یعنی نقاط ضعف و قوت را توامان بیان کنیم.

انتهای پیام/83001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول