اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‏ها دراجرایی شدن گفتمان شعار سال که طبیعتا گفتمان امام و انقلاب است می‏توانند نقش‏آفرینی کنند.

روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‏های استان گلستان اظهار داشت: روابط عمومی‏ها باید بیانات مقام معظم رهبری را برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تبلیغ و ترویج کنند.

وی تجمیع دو انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری را مهم خواند و تصریح کرد: راهبرد ما در انتخابات حضور گسترده مردم، قانون‌مداری و انتخاب اصلح است که رسالت روابط عمومی‏ها به ویژه در فضای سیاسی برای حضور گسترده مردم گران‌سنگ محسوب می‏شود.

گلستان رتبه دوم کشوری را در مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان؛ مشارکت مردم استان را در انتخابات گذشته 82 درصد عنوان کرد و افزود: گلستان در برگزاری انتخابات رتبه نخست را در کشور کسب کرد و از لحاظ حضور و مشارکت مردمی نیز در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت.

جمشیدی بیان داشت: نظرسنجی‏های اخیر نشان می‌دهد که گلستان رتبه دوم یا سوم را از لحاظ مشارکت مردم در انتخابات آتی داشته باشد.

وی با تاکید بر خلق حماسه اقتصادی از سوی مردم خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند ملت ایران را به یاس و ناامیدی کشانده تا حضور مردم در عرصه سیاسی انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

روابط عمومی‏ها ادبیاتی را که تامین کننده منافع ملت است تبلیغ کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ملت ایران هرگز در بن‏بست قرار نگرفته است، اذعان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر گام ما بشارتی برای گام‏های بعدی است، انتخابات نیز یکی از همان گام‏ها است که به کشور مصونیت می‏بخشد.

جمشیدی با بیان اینکه روابط عمومی‏ها با انعکاس خدمات نظام موجبات عزت و آبروی بین‏المللی جمهوری اسلامی می‏شوند، متذکر شد: روابط عمومی‏ها باید دقت کنند تبیین‏کننده استراتژی‏های نظام باشند و ادبیاتی که تامین کننده منافع ملت است را تبلیغ و فراگیر کنند.

وی در خصوص برخی تحلیل‏های نادرست مبنی بر اینکه به دشمنان امتیاز دهیم تا عصبانیت آنها را برانگیزیم، تاکید کرد: هیچ‌گاه نباید منافع ملت ایران بر دشمنان ترجیح داده شود که این اشتباهی بزرگ است.

عصبانیت دشمن را با اقتدار ملی علاج به جبران کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه عصبانیت آمریکا و نظام استکباری به خاطر وجود گفتمان امام و انقلاب است، ابراز داشت: عصبانیت دشمن را باید با اقتدار ملی علاج به جبران کنیم.

جمشیدی مردمی‏بودن، غیراشرافی‏گری، کار و تلاش همیشگی را از شاخصه‏های یک رئیس‏جمهور برشمرد و گفت: برادری با کشورهای مسلمان، مبارزه با صهیونیزم، تلاش برای آزادی فلسطین، ایستادگی در برابر ظالمان جزو ادبیات و گفتمان امام و انقلاب است.

وی تاکید کرد: آنچه تاکنون موجب کوتاه آمدن دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران شده، حضور مردم در انتخابات است چنانچه سِّر شکست‌ناپذیری نظام نیز بر پایه پشتوانه مردمی است.

انتهای پیام/83001/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول