اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد

لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار

فرمانده انتظامی استان بوشهر بر لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار تاکید کرد.

لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حیدر عباس‌زاده عصر یکشنبه در آیین افتتاح کلانتری 13 شهر ساحلی بنک اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش اساسی در تامین امنیت و ایجاد نظم در جامعه دارد و در چند سال اخیر شاهد تلاش بسیار خوب ماموران انتظامی برای تحقق این مهم بوده‌ایم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی امری بسیار اساسی و مهم است که در سایه این همکاری شاهد امنیت پایدار در سراسر استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تامین کامل نظم و امنیت شهر ساحلی بنک خبر داد و خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود راه‌اندازی کلانتری 13 گامی در راستای بالا رفتن تامین امنیت، نظم و آرامش شهر ساحلی بنک با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر باشد.

این مسئول افزود: این اتفاق خجسته با همکاری فرمانداری شهرستان و شهرداری و شورای شهر ساحلی بنک، فرمانده نیروی انتظامی استان و شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به انجام رسیده است.

عباس‌زاده تاکید کرد: از همین امروز راسا کارهای اجرایی کلانتری 13 شهر ساحلی بنک را پیگیری می‌کنم و امیدوار هستم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی استان تلاش بسیار چشمگیری در راستای ایجاد امنیت در شهرستان‌های مختلف داشته و تاکنون به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

بر اساس این گزارش، در این آیین اعلام شد که هزینه اجاره سه ساله ساختمان کلانتری و همچنین تعمیرات و تجهیزات توسط شهرداری به ارزش 300 میلیون ریال صورت گرفته است.

در این مراسم همچنین مقرر شد که با تعامل فرمانداری و شهرداری ساحلی بنک برای احداث ساختمانی مختص کلانتری تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول