اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-218

مسکنی: آمادگی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل قرارگاه نظم و امنیت انتخابات از آمادگی این قرارگاه در برگزاری انتخاباتی سالم در سایه نظم و امنیت خبر داد.

مسکنی: آمادگی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مسکنی گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، قرارگاه نظم و امنیت انتخابات در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور پلیس‌های تخصصی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به ضرورت برقراری نظم و امنیت انتخابات از آمادگی فرماندهی انتظامی مازندران در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات 24 خرداد ماه خبر داد.

مسکنی افزود: با تعامل خوب پلیس با هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات، پلیس در امر برگزاری انتخاباتی سالم در قبل، حین و بعد از انتخابات با هرگونه تخلفات و جرائم برابر قانون مقابله خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران به جایگاه و نقش پلیس در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات بزرگ‌ترین حادثه سیاسی و ایجاد امنیت در اجرای انتخابات اساسی‌ترین نقش پلیس است.

مسکنی با اشاره به اینکه در طول انقلاب مردم حماسه‌ساز و انقلابی ایران همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند، افزود: با حضور فیزیکی، با انگیزه و مقتدرانه مردم در انتخابات حماسه سیاسی رقم خواهد خورد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه و خلق حماسه‌ای سیاسی دعوت کرد.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداها تاکید کرد: در بحث قانون انتخابات برای تبلیغات انتخاباتی قوانینی وضع شده و نیروی انتظامی با هرگونه تخلفات تبلیغاتی برابر قانون برخورد و گزارش آن را به هیئت نظارت شورای نگهبان منعکس خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی مازندران برپائی کارناوال‌های تبلیغاتی، بلند کردن صدای بلندگو، اشغال عرض خیابان‌ها و معابر عمومی و پیاده‌روها را از جمله تخلفات تبلیغاتی کاندیداها برشمرد و خطاب به کاندیداها توصیه کرد: با نظارت و کنترل ستادهای تبلیغاتی خود از بروز هرگونه تخلف در زمان تبلیغات خودداری کنند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول