اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران شهر مقدس قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: هموطنان از اقصی نقاط کشور در سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) به قم سفر می‌کنند و پلیس در کنار مردم استان میزبانی شایسته برای آن‌ها هستند.

آمادگی پلیس برای میزبانی از زائران شهر مقدس قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه عمومی این فرماندهی ضمن تبریک ماه شعبان اظهار داشت: در ماه شعبان اعیادی همانند میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت به عنوان روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز، میلاد امام زین العابدین (ع) همچنین میلاد حضرت ولی عصر (عج) قرار دارد که از افتخارات شیعیان است.

وی ادامه داد: هموطنان از اقصی نقاط کشور در سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) برای گرامیداشت این روز به استان قم سفر می‌کنند و پلیس و مردم استان میزبانی شایسته برای آن‌ها هستند.

مجتبایی گفت: امیدوار هستیم بتوانیم از فیوضات این ماه بهره کافی را ببریم و هر چقدر ایمان، ارتباط و اعتقاد انسان قوی‌تر باشد پشتوانه‌ای محکم برای انجام ماموریت‌ها است.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: انتخابات در 24 خرداد ماه در سراسر کشو برگزار می‌شود و پلیس نیز در کنار مردم یک تکلیف بر عهده خود دارد و آن شرکت در انتخابات است.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند رای به هر کدام از نامزدها رای به نظام جمهوری اسلامی است و باعث خشنودی امام راحل و شهداء و استحکام راه آن‌ها می‌شود بنابراین همه موظف هستیم در این حماسه سیاسی حضوری موثر داشته باشیم.

مجتبایی در ادامه سخنان خود دو وظیفه سازمانی برای پلیس در این انتخابات برشمرد و افزود: بخش اول بخشی است که عمومیت دارد و پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد، برای اینکه مردم به راحتی بیایند و در این انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: بخش دوم اختصاصی است که هرکس برابر دستورالعمل ماموریتی دارد و برای تحقق آن گام بر می‌دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در روز انتخابات کارکنان فرماندهی انتظامی استان در آماده باش صد در صد هستند بیان داشت: پلیس قم همانند گذشته با اقتدار، انضباط و حضور به موقع این ماموریت را به نحو احسن انجام می‌دهد.

در پایان مراسم یگان‌های صفی و ستادی با رژه‌ای مطلوب اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول