اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

آمادگی پلیس قزوین برای تأمین امنیت انتخابات 24 خرداد

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی در سطح استان قزوین از آمادگی بسیار بالایی برای برقراری امنیت 2 هزار و 500 صندوق اخذ رأی در سراسر استان را دارا است.

آمادگی پلیس قزوین برای تأمین امنیت انتخابات 24 خرداد

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اعلام آمادگی نیروی انتظامی در سطوح مختلف برای تأمین امنیت و آرامش در روز 24 خرداد ماه هم‌زمان با برگزاری انتخابات پرشور ابراز داشت: نیروی انتظامی استان قزوین آمادگی بسیار بالایی برای برقراری امنیت نزدیک به 2 هزار و 500 صندوق اخذ رأی در سراسر استان را دارا می‌باشد.

جعفری‌نسب ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی استان قزوین تمرینات خویش برای تأمین امنیت انتخابات در سطح استان را از دو ماه پیش از این آغاز کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اذعان داشت: با سعی و تلاش‌های انجام شده بتوان با ایجاد آرامش، انتخابات به صورت بسیار پرشوری برگزار شده و مردم بدون دغدغه بتوانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی‌های خود را به صندوق‌های پیش‌بینی شده وارد کنند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه بنابر تعبیر مقام معظم رهبری، امسال سال حساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصاد و سیاست محسوب می‌شود، اظهار داشت: علت این امر آن است که امروز تمام ابرقدرت‌های استکباری دنیا تمام تلاش خویش را برای شکست اقتصادی ملت ایران به کار بسته و به لحاظ سیاسی نیز در صدد هستند تا کشور را با چالش‌های متعدد روبرو کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که تأثیر فراوانی را بر روی نظام سیاسی دنیای امروز گذاشته است به نوعی منفعل کرده و از بین ببرند.

این مسئولان انتظامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اشرافیتی که به تهدید‌های موجود دارند، حساسیت سال جاری را در بین مسئولان و مردم با اصل حماسه ایجاد کرده و تمام افراد باید کاری بکنند تا دنیای استکبار نابود شده و منزوی شود.

وی استقبال چشم‌گیر مردم و مسئولان از عرصه‌های اقتصادی و سیاسی برای تحقق شعار سال را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر شرایط برای ایجاد یک حماسه سیاسی در سطح نقاط مختلف فراهم بوده و قطعا مردم ایران با اقتدار در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و حماسه‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان خارجی و معاندان داخلی بر این بوده تا حضور مردم کمرنگ شده و نوعی دلزدگی پیش بیاید، بیان کرد: ملت ایران همواره در جایی که پای اساس نظام اسلامی در مقاطع مختلف پیش آید حماسه وار وارد عرصه می‌شوند.

 فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین شرکت وحدت آفرین در حماسه 9 دی سال 88 و دفع فتنه را دلیلی بر گواه بیان شده عنوان کرد.

این مسئول انتظامی حضور مردم در صحنه سیاسی به ویژه انتخابات را با اهمیت برشمرد و افزود: تمام ملت باید تلاش کنند تا بتوان به وظیفه شرعی، میهنی و اسلامی خویش که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است عمل کرده و با رأی بسیار بالا و حداکثری و با معیار قرار دادن شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاب اصلح را انجام دهیم.

وی مشارکت حداکثری ملت را عامل شکست تحریم‌های تحمیلی و پویایی اقتصاد داخلی دانست و بیان کرد: مشارکت پرشور ملت سبب می‌شود تا در حوزه سیاسی بتوان حرف جدید را در دنیا زد و این امر سبب می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول