اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روزهای تبلیغات

تب تبلیغات انتخاباتی در فردوس بالا گرفت

در آخرین روز از زمان رسمی تبلیغات کاندیدای انتخاباتی، تب تبلیغات در فردوس بالا گرفت.

تب تبلیغات انتخاباتی در فردوس بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، هم‌اکنون تنها سه ستاد انتخاباتی برای سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نظیر حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در شهرستان فردوس فعال است.

از روزهای نخست تبلیغات کاندیدا خبری از شور و نشاط تبلیغاتی نبود و به جز ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف که از روزها قبل فعال شده بود دو ستاد دیگر تنها از دو روز گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.

پخش فوتبال ایران و لبنان در حاشیه خیابان اصلی و درب ستادهای قالیباف و جلیلی، توزیع شیرینی و شربت و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی از جمله شور و نشاط انتخاباتی در ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری بود.

همچنین کاندیدای شوراهای اسلامی شهر فردوس نیز شب گذشته ستادهای خود را فعال داشتند که توزیع شیرینی و شکلات و بادکنک با نام کاندیدای خاص بین کودکان از جمله فعالیت یکی از کاندیدای شورای اسلامی شهر فردوس بود که جمعیت زیادی را در ستاد خود گرد هم آورده و رونق خاصی به این ستاد بخشیده بود.

تا چند روز گذشته همچنین از توزیع تراکت و بروشور تبلیغاتی در معابر و منازل سطح شهرستان خبری نبود در حالی که هم‌اکنون پشت درب هر منزل از بروشورهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر انباشته است.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول