اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس عنوان کرد

حضور اقوام مختلف در انتخابات

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اقوام و پیروان مذاهب مختلف در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری را به منصه ظهور می‌رسانند.

حضور اقوام مختلف در انتخابات

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پیروان مذاهب مختلف و همه اقوام به طور قطع در انتخابات‌های سال جاری اعم از ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

وی انتخابات‌ سال جاری را تجلی اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه و انشقاق بین ملت ما نهایت تلاش خود را کرده‌اند، ولی با این همه ملت ما همدل و همگام بوده و در آئین‌های سیاسی و اجتماعی مختلف مانند انتخابات، راهپیمایی و ... حضور پیدا می‌کنند.

فتاحی افزود: اقشار مختلف جامعه با مشکلات متعددی در زمینه‌های گوناگون روبه‌رو هستند، ولی با این همه در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری شرکت می‌کنند و از حق انتخاب خود نهایت استفاده را می‌برند تا فردی لایق، توانمند و مورد تایید اکثریت سکان هدایت قوه مجریه را به دست گیرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی توجه به منویات رهبری در انتخاب اصلح را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: معیارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را باید مورد توجه قرار داده، با دقت و حساسیت خاصی در انتخابات شرکت کنیم زیرا کسی که انتخاب می‌شود به مدت چهار سال ریاست یکی از قوای سه‌گانه را عهده‌دار می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و تحمیل فشارهای اقتصادی مضاعف بر اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: مخالفان و کشورهایی که از انقلاب صدمه دیدند به انحای مختلف و در سال‌های اخیر از طریق تحریم‌های اقتصادی به دنبال ایجاد شکاف بین ملت و نظام بودند، ولی در این زمینه شکست سختی را متحمل شدند زیرا ملت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف به ویژه در ایام انتخابات ثابت کردند که همچنان به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گلگون‌کفن پایبند هستند.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول