اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد:

وجود تخصص‌های مختلف در شورای شهر سبب اداره بهتر شهر می‌شود

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد گفت: وجود تخصص‌های مختلف سبب می‌شود بتوانیم شهر را در زمینه‌های فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، بهداشت، محیط زیست بهتر از گذشته اداره کنیم.

وجود تخصص‌های مختلف در شورای شهر سبب اداره بهتر شهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیررضا رجبی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش تعداد اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد از 11 نفر به 25 نفر سبب حضور تخصص‌های مختلف در شورا می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود افرادی با تخصص‌های مختلف در شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات مردم امری ضروری است، گفت: با وجود این تخصص‌های مختلف می‌توان شهر را در زمینه‌های فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، بهداشت، محیط زیست بهتر از همیشه اداره کرد.

رجبی با بیان اینکه امکانات شهری باید عادلانه تقسیم شوند، تصریح کرد: نباید برای تقسیم امکانات شهری تفاوتی بین بالای شهر و پایین شهر قائل شد، و بر همین اساس باید حاشیه شهرها در اولویت کاری شورای شهر مشهد قرار بگیرد، زیرا جمعیت بیشتری در این مناطق زندگی می‌کنند.

رجبی گفت: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بیش از 3 میلیون نفر در شهر مشهد سکونت دارند و سالیانه بیش از 20 میلیون نفر نیز از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند و این مسئله تلاش بیشتری را می‌طلبد تا شهری در خور و شایسته نام امام رضا(ع) بسازیم.

معاون سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور ادامه داد: شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 انتخاب شده است و بر این اساس باید به سمتی حرکت کنیم تا این عنوان به تحقق برسد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید با انگیزه و گذاشتن وقت لازم، مشکلات مردم را حل کنند و این امر با ارتباط مستمر با مردم محقق می‌شود.

رجبی با اشاره به معضل حمل و نقل شهری، در مشهد گفت: همه مردم به نوعی با معضل ترافیک در شهر مقدس مشهد روبه و هستند بنابراین باید با برنامه‌ریزی آگاهانه این مشکل اساسی مردم حل شود تا دیگر مشکل ترافیک و شلوغی در شهر را نداشته باشیم.

انتهای پیام/70001/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول