اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

انتخابات نشان‌دهنده قدرت ملی کشور و آبروی نظام است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: از آنجا که انتخابات نشان‌ دهنده قدرت ملی کشور و آبروی نظام است، وظیفه هر کاندیدا قانون محوری است.

انتخابات نشان‌دهنده قدرت ملی کشور و آبروی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: از آنجا که انتخابات نشان‌ دهنده قدرت ملی کشور و آبروی نظام است نخستین وظیفه هر کاندیدا قانون محوری است، یعنی در تبلیغات، سخنرانی‌ها، پخش فیلم و مستند خود و هوادارانش بر پایه و محور قانون حرکت کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو و دعوت از مردم برای شرکت در خلق حماسه سیاسی افزود: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید در خط رعایت تقوا و قانونمداری حرکت کنند.

رستگار با اشاره به معنی مشارکت در انتخابات تصریح کرد: مشارکت در انتخابات یعنی اینکه مردم خود را در تعیین سرنوشت کشور سهیم بدانند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و هر کس حق دارد کاندیدای شایسته انتخاب کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه افزود: برنده نهایی انتخابات مردم حماسه آفرین ایران اسلامی خواهند بود زیرا حضور گسترده آن‌ها به اقتدار، عزت و سرافرازی کشور می‌افزاید.

رستگار در پایان خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه هر رییس جمهور و دولت آینده سر و سامان دادن به مطالبات مردم است.

انتهای پیام/88001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول