اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته ورزشکاران و کارگری ستاد مردمی افق قزوین اعلام کرد

حمایت ورزشکاران و مجامع کارگری قزوین از قالیباف

دبیر کمیته ورزشکاران و کارگری ستاد مردمی افق استان قزوین گفت: اعضای تشکل‌های کارگری استان قزوین حمایت خود را از محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس جمهور آینده ایران اعلام کردند.

حمایت ورزشکاران و مجامع کارگری قزوین از قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اینترنتی افق استان قزوین، سیدعلی فخار اظهار داشت: اعضای تشکل‌های کارگری تمام استان‌های کشور و به ویژه استان قزوین به منظور انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس جمهور آتی ایران، 24 خرداد ماه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی افزود: بر اساس رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده ورزشکاران و مجامع مختلف کارگری در کشور از کاندیداتوری دکتر قالیباف حمایت کردند.

فخار به معرفی و تبیین برنامه‌های این کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری در بین ورزشکاران استان پرداخت و بیان کرد: باشگاه‌ها، انجمن‌ها، هیئت‌ها و تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی در حمایتی که از قالیباف داشته‌اند، این نامزد را در حل مشکلات موجود کشور توانمند اعلام کردند.

فخار تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده در راستای جذب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی بوده است.

وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و در خور شأن نظام و انقلاب اسلامی است و این مهم با شرکت طرفداران تمامی کاندیداها در انتخابات 24 خرداد رقم می‌خورد.

انتهای‌پیام/77012/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول