اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد زنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در 63 مسجد زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کلاس‌های آموزشی قرآنی در 63 مسجد شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در 63 مسجد زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زنجان برای اوقات فراغت برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزش قرآن و احکام در قالب 63 پایگاه در 63 مسجد شهرستان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 15 موسسه فرهنگی و قرآنی نیز در قالب 15 پایگاه به آموزش‌های قرآنی در فصل تابستان می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: موسسات فرهنگی و قرآنی آموزش روخوانی، حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر را به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه‌های آزاد هنری شهرستان زنجان نیز برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده‌اند، اضافه کرد: موسسات فرهنگی و هنری در قالب سه پایگاه، چهار رشته هنری و فرهنگی را آموزش می‌دهند.

امیری با بیان اینکه آموزشگاه‌های تجسمی شهر زنجان در قالب چهار پایگاه شش رشته هنری را آموزش می‌دهند، افزود: 15 رشته نیز در آموزشگاه‌های موسیقی در قالب 15 رشته آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به رشته‌های قرآنی، فرهنگی و هنری برای ثبت‎نام به فرهنگسرای امام خمینی (ره)‌ و فرهنگسرای کوثر و سایر پایگاه‌هایی که در مساجد و سطح شهر فعال هستند، مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اذعان داشت: علاقه‌مندان برای حضور در کلاس‌های آموزشی از مراجعه به مراکز فاقد مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خودداری کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 42411815 واحد روابط عمومی و 4243061 واحد اطلاعات فرهنگسرای امام خمینی (ره) تماس بگیرند.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول