اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم مطهر رضوی

دوره آموزشی در پیشگاه قرآن از شعبان تا رمضان برگزار می‌شود

رئیس اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از برگزاری دوره آموزشی در پیشگاه قرآن از شعبان تا رمضان در حرم مطهر رضوی و 69 مسجد مشهد مقدس خبر داد.

دوره آموزشی در پیشگاه قرآن از شعبان تا رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار کرد: اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی در نظر دارد که زمینه انس با قرآن کریم و فهم این کتاب شریف را برای همگان فراهم کند؛ از این رو همزمان با تابستان سال 92، در حرم مطهر رضوی و  69 مسجد از مساجد سطح شهر مشهد مقدس کلاس‌های آموزشی را تدارک دیده است.

وی افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی، صوت و لحن، تدبر در قرآن، تدبر در سیره معصومین(ع)، ترجمه و مفاهیم، آیات الاحکام برگزار می‌شود.

لسانی با اشاره به اینکه در 21 شعبه از شعب تابستان کلاس‌های قرآن ویژه برادران پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این کلاس‌ها از اول تیرماه آغاز می‌شود و تا 15 مردادماه جاری ادامه دارد.

رئیس اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی گفت: این اداره در این دوره آموزشی، کلاس‌های قرائت و تدبر در قرآن را با عنوان  قرآن، دوست من و قرآن با من می گوید ویژه دانش‌آموزان پسر و کلاس‌های تدبر در قرآن و سیره با عناوین قرآن دوست من، قرآن با من می گوید و آفتاب خانه ما ویژه دانش‌آموزان دختر را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول