اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

اصفهانی: مردم در انتخابات تسلیم احساسات نشوند

امام جمعه شهرستان قاین با بیان اینکه مردم در انتخابات نباید تسلیم احساسات شده و احساسات بر آنها غلبه کند، گفت: مردم تلاش کنند با دید باز وظیفه شرعی خود را انجام دهند.

اصفهانی: مردم در انتخابات تسلیم احساسات نشوند

به گزارش خبرگزرای فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی دقایقی پیش رأی خود را به صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انتخابات امروز بی‌‌نظیر است و مردم بسیار خوب و با شور و نشاط استقبال می‌کنند.

وی اذعان داشت: دقابقی قبل یکی از اعضای شورای نگهبان از تهران تماس گرفته و به خاطر حضور پررنگ  مردم در این انتخابات تبریک گفت.

امام جمعه قاین تصریح کرد: حضور و استقبال مردم قاین در انتخابات امسال نسبت به سال‌های قبل کم‌نظیر بوده است و مردم باید تلاش کنند با حضور پرشور خود دهان دشمنان را ببندند.

اصفهانی با بیان اینکه مناظره‌های بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری به طور واضح و خوب از صدا و سیما کشور پخش شده است خطاب به مردم گفت: این مناظره‌ها توانست به مردم کمک کند تا در انتخاب شخص اصلح راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: مردم باید مواظب باشند تسلیم احساسات خود نشوند و با دید باز وظیفه شرعی خود را انجام دهند.

امام جمعه قاین با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا تلفیق شده است، متذکر شد: انتخابات ریاست‌جمهوری نباید انتخابات شوراهای اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهد و مردم تلاش کنند به شخصی که دلسوزی و جدیت بیشتری دارد رأی دهند.

انتهای پیام/69017/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول