اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 399

قندهاری: مشکلی در روند برگزاری انتخابات گلستان وجود ندارد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان گفت: به حول و قوه الهی تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشد.

قندهاری: مشکلی در روند برگزاری انتخابات گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: از ابتدای زمان برگزاری انتخابات مردم استان با نشاط پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

وی با بیان اینکه صف‌های طولانی در شعب اخذ رای استان گلستان گزارش شده است، افزود: ناظرین انتخابات قبل از برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شدند.

دست‌اندرکاران انتخابات به وظایف خود عمل می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خاطرنشان کرد: ناظرین انتخابات به همراه نیروهای اجرایی و بازرسی در حال انجام وظیفه و ماموریت خود هستند.

قندهاری ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و انشاالله تا پایان نیز مشکل خاصی پیش نیاید.

وی گفت: من ابتدای صبح برای رای دادن به یکی از شعب اخذ رای مراجعه کرده بودم که به دلیل ازدحام جمعیت موفق به رای دادن نشدم.

امروز روز جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌هاست

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان از رسانه‌ها برای کمک به خلق حماسه بزرگ سیاسی تقدیر کرد.

قندهاری از مردم استان گلستان خواست تا زودتر در پای صندوق های اخذ رای حضور یابند و رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا هم خود و هم عوامل برگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از 42 هزار رای اولی استان گلستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند، جشن تکلیف سیاسی را به آنها تبریک گفت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان گلستان «حماسه سیاسی» را مقدم بر حماسه اقتصادی دانست و اضافه کرد: با تحقق «حماسه سیاسی»، حماسه اقتصادی هم محقق می‌شود.

قندهاری اظهار داشت: مردم ایران و به ویژه استان گلستان در دوره‌های قبل وفاداری خود به نظام و رهبری را ثابت کرده بودند و مطمئن هستم در این دوره نیز به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول