اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان اعلام کرد

تشکیل صفوف وحدت و بصیرت در پای صندوق‌های رای بوکان

امام جمعه بوکان گفت: مردم بوکان با حضور پرشورخود در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای و تشکیل صفوف وحدت و بصیرت ستودنی است.

تشکیل صفوف وحدت و بصیرت در پای صندوق‌های رای بوکان

ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده امروز در گفت‌< font="">وگو<> با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز همایش سیاسی کشور، اظهار داشت: مردم بوکان با حضور پرشور خود در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای و تشکیل صفوف وحدت و بصیرت ستودنی است.

وی ضمن اشاره به مناسبت‌های پیش‌‌‌رو و تبریک اعیاد شعبانیه، همه مردم را بر تقواپیشگی، دینداری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری دعوت کرد.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه وظیفه انسانی و ملی همه مردم ایران شرکت در انتخابات است، تصریح کرد: بسیاری از مردم کشورمان در همان ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و به تکلیف خود عمل کردند که در این میان حضور پرشور مردم بوکان نیز در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای و تشکیل صفوف وحدت و بصیرت ستودنی است.

وی با اشاره به اهمیت این انتخابات در وجهه عمومی و در خارج از کشور، عنوان کرد: اکنون دو دسته از ملت‌ها پیگیر اخبار انتخابات ایران هستند، دسته اول دوست‌داران ایران و نظام اسلامی هستند که با دیدن حضور مردم شاد و خوشحال می‌شوند و دسته دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند که با دیدن حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای، بر ترس و وحشت آنان افزوده می‌شود.

خلیفه‌زاده به اهداف شوم دشمنان از کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات پرشور برگزار شده در ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان که نتوانستند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند، قطعا همانند گذشته تلاش خواهند کرد تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهند تا در اصل شکست توطئه‌های خود را کم رنگ جلوه دهند.

وی بر لزوم امانت‌داری رئیس جمهور منتخب ملت ایران تاکید کرد و گفت: خیانت پیشه منافقان است و باید عمل رئیس جمهور منتخب با وعده‌های زمان تبلیغاتش در یک راستا باشد و نباید پاسخ اعتماد مردم را با خیانت داد.

خلیفه زاده به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور همه مردم ایران در انتخابات اشاره کرد و افزود: راز خلق حماسه سیاسی در کشور، بصیرتی است که همه باید به آن میزان از بینش دست یابند و بدانند که شرکت در انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

انتهای پیام/61009/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول