اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 387

نوراللهی: دست‌اندرکاران انتخابات گنبدکاووس از 5 صبح کار خود را آغاز کردند

رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس گفت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی و بازرسی از ساعت پنج صبح امروز کار خود را آغاز کردند.

نوراللهی: دست‌اندرکاران انتخابات گنبدکاووس از 5 صبح کار خود را آغاز کردند

نورالله نوراللهی امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نمایندگان فرماندار و شعب اخذ رای برای تحویل صندوق‌ها از ساعت پنج صبح در فرمانداری حاضر شدند.

وی افزود: روستاهای دوردست و صعب‌العبور از روز گذشته صندوق‌های اخذ رای خود را تحویل گرفتند.

تعرفه‌های اخذ رای 20 درصد افزایش یافتند

فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: 237 شعبه اخذ رای برای شورای اسلامی شهر در این شهرستان تعیین شده است.

نوراللهی تعداد شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در گنبدکاووس را 242 شعبه ذکر کرد و ادامه داد: از این تعداد 233 شعبه ثابت و 9 شعبه سیار هستند.

به گفته وی، به دلیل افزایش جمعیت و واجدین شرایط رای دادن تعرفه‌های اخذ رای در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل 20 درصد افزایش یافت.

گنبدکاووسی‌ها قبل از آغاز رای‌گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند

رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس در ادامه اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه این شهرستان از دقایق اولیه و حتی قبل از آغاز رای دادن در شعب اخذ رای حضور یافتند.

نوراللهی تصریح کرد: زن و مرد و پیر و جوان از هر قشری آماده رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی اضافه کرد: همزمانی برگزاری دو انتخابات با دو بعد ملی و محلی شور و هیجان انتخابات را افزایش داده و موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس مشارکت گسترده مردم در انتخابات را ضروری دانست و تاکید کرد: چنانچه این حضور گسترده باشد، انعکاس خوبی در سطح دنیا خواهد داشت.

نوراللهی انتخابات را لازمه دموکراسی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مردمسالاری دینی در دنیاست و برای اثبات ادعای خود از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 30 بار انتخابات برگزار کرد.      

انتهای پیام/83003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول