اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 393

حسینی: مردم برنده واقعی انتخابات هستند/ بوی حماسه در فضای گلستان پیچیده است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه برنده واقعی از الان کاملا مشخص و واضح است، گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود پای صندوق‎های رای برنده واقعی انتخابات هستند.

حسینی: مردم برنده واقعی انتخابات هستند/ بوی حماسه در فضای گلستان پیچیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی ‌در ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی مردم گلستان در این دوره از انتخابات را بسیار خوب می‎بینیم، چنانچه بررسی‎های حضوری و نیز مجموع منابع خبری نشان می‎دهد که گلستان جزو برترین  استان‎ها از لحاظ حضور و مشارکت مردمی باشد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب اصلح دقت کنند، متذکر شد: اگر هنوز حجت شرعی بر آنها محرز نشده است می‎توانند با کسانی که در امور سیاسی مطلع‎تر هستند مشورت داشته باشند، یقینا برنامه‎ها و اولویت‎های کاندیداها بر اساس آنچه ارائه کردند می‎تواند در انتخاب موردنظر نقش مهمی داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان در خصوص اینکه رسانه‎های بیگانه پس از حضور مردم چه حالی دست پیدا خواهند کرد، ابراز داشت: مطمئن هستم رسانه‎های بیگانه از قبل با تحلیل‎هایی که دارند متوجه حضور گسترده مردم بوده و هستند و شکست‎شان را از قبل پیش‎بینی کرده‎اند.

دشمنان قطعا بعد از انتخابات دست به فرافکنی خواهند زد

حسینی با بیان اینکه دشمنان قطعا بعد از انتخابات دست به فرافکنی خواهند زد، افزود: آنها چون به خواسته قلبی خود در این انتخابات نخواهند رسید، سعی می‎کنند از راه‎های مختلف سختی‎هایی که به آنها وارد می‎شود را کاهش دهند لذا مردم ما باید هوشیار باشند.

وی در خصوص کاندیداهایی که نتوانستند پیروز رقابت‎ها شوند، توصیه کرد حتما به قانون تمکین کنند و خاطرنشان کرد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان داده کاندیداها به خواسته مردم تا به حال تمکین کردند و توجه به قانون را سرلوحه کارشان قرار دهند قطعا بعد از مشخص شدن آراء نیز به قانون تمکین خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از کاندیداهایی که حد نصاب آرای لازم را کسب نکردند همچنین از هوادارن آنها خواست تا بعد از مشخص شدن منتخب مردم برای آبادانی کشورمان به رئیس‎جمهور بعدی کمک کنند.

بوی حماسه در فضای گلستان پیچیده است

حسینی در خصوص حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: بوی حماسه در فضای گلستان پیچیده است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با توکل بر خدا پای صندوق‎های رای حاضر شوند و رای خودشان را بر اساس ملاک‎ها و معیارهایی که ایشان مشخص کردند و خودشان نیز به حجت شرعی رسیدند به صندوق‎های رای بیندازند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول