اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

اولویت نخست مردم محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر مردم است باز هم اولویت نخست مردم محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم انقلاب است.

اولویت نخست مردم محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد‌زمان ابطحی در بازدید از شعبه‌های رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با توجه به حساسیت شرایط داخلی به لحاظ رسیدگی به مشکلات موجود اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لازم است بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه پیشرفت با سرعت به سمت جلو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه باید از حق رأی خود استفاده کنند و به صورت مطلوب‌تری در این راستا گام بردارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند تصریح کرد: با عنایت به شرایط بین‌المللی که به فرمایش مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم باید به دقت از این پیچ تاریخی و با کم‌ترین آسیب عبور کنیم.

ابطحی افزود: مردم باید نظر مقام معظم رهبری را در اولویت انتخاب خود قرار دهند و بر اساس تفکرات ایشان رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی با بیان اینکه حضور کمی و ‌حضور کیفی مردم در انتخابات تعیین کننده است، اضافه کرد: مردم باید این شرایط و حساسیت موجود را مانند همیشه به خوبی درک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند یادآور شد: مردم با درک عمیق از شرایط حساس و با بصیرت، پرشکوه‌تر از همیشه در ساعت اولیه اخذ رأی برای مشارکت در این حماسه حضور پیدا کرده‌اند.

ابطحی افزود: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر مردم است باز هم اولویت نخست مردم محافظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم انقلاب است. 

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول