اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حضور مردم در انتخابات نشان از شعور بالای سیاسی آنهاست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات نشان از شعور بالای سیاسی آنهاست.

حضور مردم در انتخابات نشان از شعور بالای سیاسی آنهاست

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم با توکل بر خداوند و پیروی از فرامین الهی در ساعات اولیه روز 24 خرداد پا به پای هم در شعب اخذ رای حضور یافتند و بار دیگر پیام آزادی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: مردم ایران به صورت حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که نشانگر توجه و حساسیت آنها به عزت و سرافرازی نظام است.

فتاحی با بیان اینکه ملت ایران همان‌طور که در انتخابات‌های گذشته با هوشیاری و حضور حداکثری خود برگ زرینی بر افتخارات و پیروزی‌های نظام افزوده‌اند، تصریح کرد: امروز مردم نیز با انتخاب اصلح و حضور پرشور و پررنگ خود بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان نظام را با شکست روبه‌رو کرده و بار دیگر عزت مردم ایران اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه کشورمان در طول 34 سال گذشته به ویژه در سال‌های اخیر در مسیر پیشرفت و سازندگی قرار گرفته است، اظهار داشت: ایران اسلامی به پشتوانه ملت و به برکت دین مبین اسلام هر روز با شتاب بیشتری در مسیر رشد، تعالی، جلال و شکوه قرار می‌گیرد بنابراین امیدوار هستیم فرد منتخب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری کشورمان را با سرعت و قدرت بیشتری در این مسیر قرار دهد.

وی عنوان داشت: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین چیزی که در حال حاضر بر ما فرض بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید می‌کند حضور حداکثری در انتخابات بوده و این حضور به منزله دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با مستکبران است.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول