اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

حضور در عرصه انتخابات یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود

امام جمعه شهرضا گفت: حضور آگاهانه در عرصه انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی به شمار می‌رود و همگان باید از این فرصت طلایی حداکثر استفاده لازم را داشته باشند.

حضور در عرصه انتخابات یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز پس از انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی حاکی از تدابیر و دوراندیشی حکیمانه رهبر معظم انقلاب دارد.

وی ادامه داد: از نخستین دقایق آغاز برگزاری انتخابات تاکنون شاهد حضور اقشار و طیف‌های مختلف مردم با عقاید، دیدگاه‌ها و تفکرات مختلف در سطح شعب اخذ رای هستیم که حاکی از تحقق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی دارد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین معیارهای دفاع از اسلام حضور در عرصه انتخابات است، بیان کرد: از تمامی افراد فعال در عرصه اجرایی و نظارتی انتخابات انتظار داریم که نسبت به حفظ و حراست از آرای مردم که به عنوان امانت در اختیار آنها قرار گرفته است با حساسیت بالایی فعالیت کنند.

وی یادآور شد: تمامی نامزدهایی که در عرصه انتخابات حاضر شده‌اند باید پس از اعلام نتایج با صمیمت و وفاق در راستای رشد و تعالی جامعه تلاش کنند و نسبت به ارائه راهکارهای لازم برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام کنند.

یعقوبی اخلاق مداری را مهم‌ترین رکن تحقق حماسه سیاسی ذکر کرد و افزود: ما براساس فرهنگ غنی دینی و شرعی خود اجازه هتک حرمت دیگران را نداریم و پافشاری بر این موضوع مخرب زمینه ایجاد روحیه دشمنی را در سطح جامعه مهیا می‌کند.

وی اضافه کرد: همگان باید بدانند و آگاه باشند که تریبون نماز جمعه به عنوان محوری برای تقویت وحدت و یکپارچگی در جامعه مطرح است و نباید از این فضا برای تاخت و تازهای بیهوده استفاده کنیم.

انتهای پیام/63011/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول