اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

نتایج آرای انتخابات نشانگر نظر عموم مردم است

امام جمعه پیرانشهر گفت: نتایج آرای انتخابات با صحت و دقت بیشتر نشانگر نظر عموم مردم است.

نتایج آرای انتخابات نشانگر نظر عموم مردم است

مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان شوراهای اسلامی با رای مستقیم مردم، اظهار داشت: مردم با انداختن رای خود به صندوق‌های اخذ رای و بدون حضور واسطه، نظر شخصی و قلبی خود را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به مخفی بودن رای مردم برای دیگران، تصریح کرد: نتایج آرای انتخابات با صحت و دقت بیشتر نشانگر نظر عموم مردم است.

محمودی گفت: در این شرایط رای‌دهنده بدون ملاحظه‌ کاری از ناظران حاضر در محل رای‌گیری می‌تواند تمایل قلبی و نظر حقیقی خود را اعلام کند.

امام جمعه پیرانشهر افزود: با رای‌گیری مخفی، آزادی در انتخاب افزایش می‌یابد و هدف اصلی انتخابات در راستای اداره امور کشور به اتکا و خواست و نظر مردم تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رای‌گیری مخفی حربه‌ای است که حتی در شرایطی که دولت‌ها به سمت خودکامگی و استبداد پیش می‌روند، ملت می‌تواند با رای‌گیری مخفی، بدون واهمه از انتقام‌گیری دولت خودکامه، آرای خود را هر چند که مخالف نظر حکمرانان باشد، اعلام کند.

محمودی با اشاره به اینکه انسان به عنوان موجودی اجتماعی برای برطرف کردن نیازهای مادی و معنوی خود نیازمند حکومت است، ابراز داشت: هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان یافت که در زیر سایه حاکمیتی قرار نداشته باشد.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول