اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد

فعالیت 180 پایگاه فرهنگی و هنری در مساجد زنجان

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، 180 پایگاه فرهنگی و هنری در مساجد این استان فعال می‌شود.

فعالیت 180 پایگاه فرهنگی و هنری در مساجد زنجان

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه اوقات فراغت در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع با پیش‌بینی‌های صورت گرفته 24 عنوان کلاس در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها شامل خیاطی، گلدوزی، سفره‌آرایی، کامپیوتر، قرآن، احکام و... می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته 20 هزار نفر در سال‌جاری در دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان حضور می‌یابند، تصریح کرد: تعداد کانون‌های فعال و پایگاه‌های فرهنگی و هنری در استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 17 هزار نفر در دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان شرکت داشته‌اند، ادامه داد: نشست‌هایی نیز به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه نشست‌هایی با مدیران و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌های طارم، ابهر، خرم‌دره و ماهنشان برگزار می‌شود، یادآور شد: این نشست‌ها با هدف غنی‌‌سازی اوقات فراغت و برنامه‌ریزی صحیح در این راستا تشکیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این ایام نگاه ویژه‌ای به تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان شده، ادامه داد: 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در این زمینه در نظر گرفته شده است.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه 22 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان مجهز به تجهیزات کمک آموزشی و آموزشی و کتابخانه‌ای می‌شود، اذعان داشت: همکاری با سایر ادارات نیز در زمینه اوقات فراغت مورد توجه است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول