اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خبر داد

افزایش 10 درصدی اعمال قانون برای متخلفان رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی از افزایش 10 درصدی اعمال قانون برای متخلفان رانندگی طی دو ماه سال‌جاری خبر داد.

افزایش 10 درصدی اعمال قانون برای متخلفان رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان شمالی،‌ مهدی اسماعیلی گفت: 37 هزار و 368 فقره برگ جریمه طی دو ماه در استان صادر شده و این آمار در سال‌جاری به 41 هزار و 161 برگ جریمه رسیده است.

وی بیشترین اعمال جریمه را طی این مدت مربوط به نبستن کمربند ایمنی با 12 هزار و 152 مورد عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان شمالی به منظور کاهش تصادفات و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با 41 هزار و 161 راننده متخلف برخورد کرده است.

وی مردان بین 18 تا 25 سال را بیشترین مقصران وقوع تصادفات درون شهری طی دو ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده مردان در رده سنی 18 تا 25 سال در 41 درصد تصادفات مقصر بوده‌اند.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به تجزیه و تحلیل سن و جنسیت مقصران و نقش آنان در وقوع تصادفات طی دو ماه سال‌جاری تصریح کرد: مردان از سن 18 تا 70 سال نسبت به زنان بیشترین مقصران در تصادفات درون شهری بوده‌اند.

وی همچنین رانندگان خودروهای سواری شخصی را در 51 درصد وقوع تصادفات درون شهری طی دو ماه سال‌جاری مقصر دانست و گفت: این در حالی است که رانندگان خودروهای سواری عمومی فقط در 11 درصد تصادفات دخیل هستند.

انتهای پیام/63002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول