اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

تحکیم بنیان‌های فکری جامعه با ترویج فرهنگ قرآنی

استاندار بوشهر گفت: توجه به توسعه مراکز قرآنی ضمن اینکه بنیان‌های فکری جامعه را تحکیم می‌بخشد، موجب رشد و کمال جوانان به ویژه دانش‌آموزان در ابعاد گوناگون می‌شود.

تحکیم بنیان‌های فکری جامعه با ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در جمع فعالان قرآنی با بیان اینکه هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و شایسته است از فعالان قرآنی حمایت و پشتیبانی صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت قرآنی استان بوشهر تصریح کرد: بوشهر دارای استعدادهای خوب و فراوان در حوزه قرآن است که حضور قاریان و حافظان استان بوشهر در سطح ملی و بین‌المللی موید این ادعاست و توجه به این عزیزان و حمایت از آنها موجبات رشد و توسعه فرهنگ قرآنی و گسترش معنویت در جامعه می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای ساختن جامعه است و همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

در این نشست مدیر دارالقرآن آل یاسین بوشهر گفت: سالانه 200 دانش آموز در این مرکز قرآنی آموزش می‌بینند که با شناسایی نخبه‌های قرآنی به عنوان چهره ممتاز به جامعه معرفی می‌شود.

ماشاالله شکوهی با تقدیر از حمایت‌های استاندار بوشهر از برنامه‌های قرآنی اظهار داشت: دارالقرآن آل یاسین بزرگترین مرکز قرآنی در سطح استان بوشهر است که ضمن تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان، نخبه‌های قرآنی را با ارائه آموزش‌های ویژه آنان را به جامعه قرآنی معرفی می‌کند.

وی افزود: این مرکز قرآنی با فعالیت‌های چشمگیر خود تاکنون چهره‌های سرشناس قرآنی به جامعه تحویل داده است که مهدی لبخنده پور دانش‌آموز سوم راهنمایی از آن جمله است.

شکوهی وجود دانش‌آموزان نخبه قرآنی و مربیان حرفه‌ای را از ویژگی‌های دارالقرآن آل یاسین بوشهر نام برد و افزود: این دارالقرآن از نظر مالی و همچنین امکانات و تجهیزات آموزشی دارای مشکل بوده و لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی را برای حل این مشکلات می‌طلبد، چراکه با این وضعیت ادامه کار را برای ما مشکل کرده است.

وی یادآور شد: این مرکز در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید سطح 1 و سطح 2، حفظ خردسالان و بزرگسالان و صوت و لحن در امر آموزش فعال است.

در این نشست  استاندار بوشهر به رسم یادبود هدایای ارزشمندی به مهدی لبخنده‌پور قاری ممتاز بین‌المللی و سایر اعضای دارالقرآن بوشهر اهدا کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول